שלום יש לי שאלה בקשר להנקה מחוץ

yaelz5

New member
דווקא הצוות בשניידר ממש מקסים

במיוחד בכל הקשור להנקה. לי ממש לא אכפת להניק בחדר המתנה בחוץ, וממש לא אכפת להכנס לחדר להניק. ותמיד זרמו איתי. באחת הפעמים ישבתי מול רופאה עם תינוקי שרצה לאכול- והיא שאלה למה אני לא מניקה, תוך כדי הפגישה איתה.
 

בלינקה

New member
ברור. ויש להם את כל הפסיליטיס גם

לשאיבת חלב ולשמירת חלב שאוב (במקרר של המחלקה בכל מחלקה, עם מדבקת אישפוז של הילד).
 
לדעתכן בגיל שנתיים וחודשיים ההנקה

בחוץ אמורה להיות יותר דיסקרטית? אני מדברת על גינה או מסעדה למשל לא בית או חדר המתנה.
 

T noki

New member
אני בגיל של פעוטות מאד השתדלתי

שלא להניק בחוץ. כשיוצאים מהבית, פעוטות בגיל הזה יכולים לקבל הרבה דברים כתחליף - פתי בר, חטיפים, פירות, שתיה אחרת (מים, מיץ, שוקו, וכו'). אני אישית חשה בהבדל בין הנקת תינוק שכל תזונתו או כמעט כל תזונתו מהנקה ובין הנקת פעוט שיכול ללמוד שיונקים בבית או בפרטיות כאשר אמא מסכימה. לי אישית לא מתאים להניק בחוץ בגיל כזה (מלבד מצבי חירום, חס וחלילה). בגינה /מסעדה/קניון בגיל כזה הייתי מציעה דברים אחרים. אבל זו אני, ואלו העדפותי האישיות.
 

u z a

New member
אני גם מתלבטת בנושא

משתדלת לא להניק, אבל אם לא מצליחה להסיח את דעתה והיא מתעקשת - נותנת. דווקא במקומות ציבוריים לגמרי, בהם אני לא מוכרת, יותר נעים לי מאשר אצל חברים ומשפחה, שיודעים שאני עדיין מניקה, ובכל זאת אני מעט מובכת. אין לי מושג למה.
 
גם אני מרגישה כמוך

מרגישה שלא תמיד זה מתאים... ואם הוא באמת מבקש במקום ציבורי אז זה בד"כ במצב שהוא לא מרגיש טוב או עייף - ואז בוודאי שאני אתן לו.
 
האם ואיפה יש פינת ../images/Emo173.gif בעזריאלי

הי, נדמה לי שנאמר שאין פינת הנקה בעזריאלי, האם מישהי מכירה פינה אחרת שמתאימה לעניין? אני מתכננת להגיע היום לשם ולמשרד הפנים החדש, (לרשום את הזאטוטה - בתעודותינו) האם מישהי יודעת אם במשרדים שם יש פינת החתלה או פינה שתתאים להנקה?
 

michal@gal

Active member
מנהל
אין שילב בעזריאלי?

שם תמיד יש מקום להניק ולחתל.
 
אפשר להציע לך משהו?

דווקא במקום כזה גדול, בו כל הסובבים זרים, זו הזדמנות מצויינת לנסות "לקפוץ למים" ולהיניק בפומבי. תפסי לך ספסל באחת מפינות הקניון, ותיניקי שם. (אני יודעת שקל להגיד ומפחיד לבצע, עם הגדול היה לי מאוד קשה עד שאזרתי אומץ להיניק מחוץ לחדרי הנקה) בכל מקרה, אם אני זוכרת נכון, יש בקניון רבקט, ובד"כ בחנויות האלה יש פינות הנקה.
 
דווקא מניקה בחוץ, מנוסה, אבל...

אבל אני יודעת שכשאני לבד עם הקטנה פחות נוח לי, עם בנזוגי או חברה אין לי שום בעיה, אבל לבד, הרבה פעמים נבוכה, אז מעדיפה פינה שקטה. אני פשוט הרבה יותר חשופה רגשית להערות כשאני לבד. (ויש הרבה יותר הערות -לאו דווקא על ההנקה- כשאני לבד.) עם זאת יצא לי לא פעם להניק לבד במקומות ציבוריים. בכל אופן תודה.
 
ביצית, היתכן שנפגשנו היום?

היום גמני הייתי בבניין הממשלה. היתכן שנפגשנו בתור למאבטח? האשה שפגשתי היתה אף היא עם העגלה ותינוקת, ונתנה ללביבה מחמאה נהדרת: היא אמרה, היא יונקת, נכון? רואים! ואגב מקום- אנחנו צעדנו לשם כחצי שעה, והיה די חם, אז לפני שיצאנו שוב מהמיזוג חיפשתי אתר הנקה. ראיתי 2 פקידות משועממות רובצות מאחורי דלפק ענק וכסא פנוי לידן, ביקשתי יפה והתיישבתי בשמחה ובששון להניק, שתהיה לה צידה לדרך חזרה.
 
רק עכשיו ראיתי. אבל לא. לא אני

לא יצא לי אז לנסוע... ועדיין לא עשיתי זאת (רישום במשרד הפנים)
 

העדשים

New member
לא זכור לי הערה לא נעימה אבל תמיד

הנקתי בצנעה ובמקומות שצָפיתי שתיגרם למישהו אי נעימות - נמנעתי כל עוד זה לא גרם אי נוחות ליונקת. לא רוצה לפתוח את הדיון מחדש אבל מפריע לי שיש נשים ש'דווקא' מניקות בחוץ כדי שהעולם יתרגל. לדעתי זה רק מדגיש את הענין. תינוק צריך לאכול כשהוא רוצה וכמו בכל דבר בחיינו, אם אפשר לעשות משהו בצורה שתפגע או לא תפגע שמישהו אחר - אפילו אם אנחנו חולקים על פגיעותו/מופרעותו של המישהו האחר - אפשר להתחשב. למעשה, פעם אחת כן היתה לי אי נעימות כשהנקתי בבת מצווה ופתאום שמתי לב שהאישה מולנו שלחה את בנה בן ה-16 להסתובב עד שאסיים. לזכותה יאמר שהיא לא אמרה לי מילה. לא שמתי לב לזה ורק אח"כ, בשיחה על הנקה בציבור, היא אמרה שהוא ממש נבוך ולא כ"כ ידע מה לעשות. היה לי לא נעים אבל הקטנה מזמן סיימה לאכול
. מזרים ממש לא הפריע לי אבל ליד חמי היה לי לא כ"כ נוח. אני מניחה שאם היה עדין איתנו כשהשלישית נולדה אז כן הייתי מניקה לידו. ליד אבא שלי וגיסי הנקתי אבל השתדלתי לא לשבת להם 'מתחת לאף'. כשהקטנה היתה בת 9 וחצי חודשים נסענו - אבי, הקטנה ואני - לחו"ל רחוק עם טיסות ארוכות (4+12+9 לכל כיוון. שעות!) וחלק מהטיול גם חלקנו חדר. כשהרעיון רק עלה, השאלה הראשונה שלי היתה האם יפריע לו שאניק לידו כשמראש ידוע שחלק מהזמן לא אוכל להניק בצינעה. הוא בכלל לא הבין מה השאלה
הילדה צריכה לאכול וזהו - צריך לזכור גם שבשלב הזה ההנקה היתה 99% מתזונתה אך גם הסביבה היתה מאוד מעניינת
. איפה לא הנקתי: במהלך צפיה בשיעור שהבת שלי העבירה בכיתה ד'. כשבעלי הביע אי נוחות שאניק בעבודה שלו (רק שם הפריע לו) אבל תמיד יכולתי למצוא חדר פנוי. לא חושבת שהפריע למישהו חוץ ממנו כך שזה היה נטו בשבילו. ליד חבר שידעתי שנבוך לא הנקתי גם כשזה היה אצלי בבית - אני רוצה שאנשים ירגישו אצלי נוח והיה לי יותר חבל אילו היה נמנע מלבקר אותנו. ד"א, עד השלישית הוא כבר התרגל
לפני נסיעות לחו"ל ביררתי מה מקובל במדינת היעד. יצא ארוך
 

T noki

New member
../images/Emo124.gif מנצלש"ת - צל"ש לתומכי הנקה!

מנצלת את הדיון בהנקה בפומבי כדי לציין לשבח את חנות "cook store" בגרנד קניון בחיפה, בה ביקרתי היום. עובדות בה שתי סבתות לנכדים לתינוקות ופעוטות, שקודם כל מאד אוהבות ילדים ותינוקות וישר תקשרו עם נגה שלי. לאחר שיחה קצרה ישר עברנו לדבר על עניני הנקה ומסתבר ששתיהן מאד מעודדות הנקה, וגאות בנכדים היונקים ואימותיהן המניקות. אחרי שקניתי בחנות, ונגה התחילה קצת לנג'ס הן הציעו (בלי שביקשתי או שאלתי כלל) לתת לי להניק בחדר הצדדי, הביאו לי לשם כסא והציעו מים. כל הכבוד להן! ואגב, אני מניקה מחוץ לבית בלי בעיה, אבל באמת לא עושה דווקא ומנסה להניק בצניעות ולכסות עם חיתול (כך נוח לי, לא אוהבת להביך אנשים בפומבי).ממש לא רואים כלום. פרט לפעם אחת (בהנקה הקודמת שלי) שבו אדם מבוגר יחסית, בשנות ה-40 לחייו, העיר לי שאלך להניק בשירותים, (ואני שאלתי אותו אם הוא היה רוצה לאכול את הסנדביץ' שלו בשירותים), לא נתקלתי בתגובות לא נעימות.
 

florentin

New member
../images/Emo6.gif מכירה בחורה שרק שאבה

הייתה לה משאבה דו צדדית, משהו רציני עם צינוריות וחוטים וכו'. בעלה סיפר שכל בדיקת מאבטח בכניסה לאנשהו היה צריך להסביר שלא מדובר במטען אלא במשאבה....
הבעיה היחידה שאני יכולה לחשוב עליה היא הרעש. כלומר, לא הייתי שואבת בבית קפה/חנות וכו'. וגם, כמובן - אם צריך חיבור לחשמל...
 

tovim

New member
אני שאבתי פעם ב"פומבי"

לא ממש בחוץ אבל בחדר מנחים באוניברסיטה בהפסקה. נכנסו ויצאו שם מנחים אחרים וההרגשה היתה בהחלט פחות נעימה מלהניק בפומבי. במיוחד לאור הרעש המעצבן של המיני אלקטריק. מצד שני הרעש הסב את תשומת ליבה של מנחה לידי והיא מיד שאלה, מיני אלקטריק נכון?... הסתבר שגם היא מניקה למרחקים ארוכים ושוחחנו בנעימות. אחוות השואבות.
 

agur

New member
../images/Emo45.gifאז גם אני רוצה לתת צל"ש

לרופא שלנו, שכבר מזמן אני יודעת שהוא תומך הנקה. היינו אצלו היום בבדיקה ואסף התחיל לצרוח עוד בשלב איסוף המידע (שאצל הרופא הספציפי לוקח זמן...). אז הד"ר שאל אותי אם אני מניקה וכשעניתי שכן, אמר לי "אז את יכולה להניק אותו כאן, אין בעיה". וכך עד לתחילת הבדיקה הנקתי מול הרופא.
 
למעלה