שלום....יש לי סיפור סקר ושאלה

שלום....יש לי סיפור סקר ושאלה

אז קודם כל אני לא אמא, אני מתבגרת אשר גרה עם אמא...שאיך נגיד לפעמים המשפטים שלה הורסים אותי... ומה הכוונה? זה כאילו שהיא לא הלכה עם הזרם עם השנים כבר עוד מעט שנת 2004...והיא נדמה לי תקועה 20 שנה אחורה. אז הנה כמה דוגמאות מהמשפטים שלה ומהשיחות שלנו ומנקודת המבט שלה על הנוער והעולם.
בנות אשר מעשנות סיגריות- אצלה הן נקראות זונות...ואני לא אתייחס לזה שלפעמים אני מעשנת וגם כמה מבנות משפחתי. אז יום אחד מישהי אמרה לאמא שלי שביקשתי סיגרייה ולא נתחשב בזה שאני כבר גדולה מאוד...מה היא אומרת לי? " סיגרייה זה לזונות, מה את זונה?" ואין צורך שאני אגיב למשפט הזה.
סמים קלים- אני מדברת על סמים כמו חשיש...לא אלו שממכרים, נכון זה לא חוקי ואסור, אבל אמא שלי לקחה את זה בכלל רחוק. יום אחד ראינו תוכנית בטלויזיה על סמים. ומה אמא אמרה על זה? "גם את עם החברים שלך מעשנת...את נרקומנית?" מה נרקומנית ומי אמר שעישנתי בכלל? ישר מתחילה להאשים בלי קשר. ומי שמעשן הוא לא נרקומן יש הבדל!
לימודים- אני עזבתי את התיכון. ואמא כמובן לא סולחת לי על זה...כשאמרתי לה אמא יש לנו גם שכנים שלא סיימו תיכון מה היא אומרת לי? " אבל הם בנים, בנים זה בסדר שלא יסיימו את בת...בנות לא צריכות לפרוש". מה זה פה? האפלייה הזאת? אמא איפה גדלת?!?!
ידידים- יש לי ידידים למי אין? ואיך אמא שלי קוראת להם? "היזיזים שלך". מה הקשר אמא? אני לא שוכבת איתם! הם ידידים זה הכל!
פלאפון- יש לי פלאפון שלי כן שלי! ואם מתקשרים אליו אז זה אמור להיות לי לא? אחרי כל שיחה עם מישהו היא באה ושואלת "מי התקשר?" זה מעצבן אותי...הרי התקשרו אליי לא אלייך.
- אלכוהול- לפעמים כשאין כוח לקנות בירה, אני מבקשת ממנה...ומה היא עונה? "לא קונה לך בירה את לא אלכוהוליסטית". מה כל מי ששותה בירה הוא אלכוהוליסט???? אפשר לחשוב זה כל יום בקושי פעם ב...
סקס- אמא חושבת כמה דברים בקשר לסקס. קודם כל צריכים לשכב רק אחריי שמתחתנים בפעם הראשונה. נכון זה רומנטי נכון זה נשמע יפה...אבל היום מי מחכה עד החתונה? תאמת הלוואי שאני הייתי מחכה... בימינו ילדים בני 14 עושים סקס, אז שאני לא אעשה? דבר שני...היא אומרת שאישה אשר שוכבת עם הרבה גברים היא נחשבת זונה. וגבר ששוכב עם הרבה נשים לא נחשב כזה כי אין זונה זכרית, ויש. והמשפט הזה מעצבן אותי...כי הוא גם מקובל בחברה. אוף תפסיקו לעשות אפליות בין שני המינים! גם בצבא גם בעבודה גם בלימודים וגם בחברה, די! אז זה כמה מהדברים שאמא שלי אומרת לי וככה היא חושבת...כמובן שאני לא אכתוב הכל...כי לא יהיה מקום :) סקר:אז אתם ההורים למתבגרים, גם אתם חושבים ככה? גם לכם יש משפטים לא קשורים? טוב תודה שהקשבתם הייתי צריכה להוציא את זה כי זה די מצחיק כי כמו שהבנתי אצל אמא שלי אני נחשבת זונה כי אני מעשנת סיגריות, נרקומנית למרות שבחיים לא נגעתי בשום סם, פושטקית שלא סיימה לימודים, שהידידים שלי פתאום יזיזים מבלי ששכבתי איתם, שהפלאפון שלי הפך לטלפון ציבורי, אני אלכוהוליסטית למרות ששותה בקבוק בירה בכל חצי שנה, ואני כופרת כי לא חיכיתי עד לחתונה
ובכל זאת אני אוהבת את אמא שלי והיא אוהבת אותי. אז אמא אני אוהבת אותך מאוד ומקווה שתשני קצת תחשיבה שלך! שאלה: מה אתם חושבים הורים? היא צודקת בחשיבה שלה? באמרות שלה?
 
סקר של שבת בבוקר.

אבל לטובת הסוקרת. 1. בנות שמעשנות סיגריות אינן זונות. לא ידעתי על הקשר עד כה בין עישון דרך הפה ומכירת השירותים המיניים. אבל אולי אחכים פעם. בנות שמעשנות סיגריות יש להן אצבעות צהובות, שיניים ירוקות וכשמתנשקים איתן זה כמו ללקק מאפרה. אבל אם זה בכייף לך- שיהיה, רק אליי הבייתה את לא נכנסת עם סיגריות. 2. מי שמעשן אינו נרקומן- נרקומן הוא אדם שמכור לסמים "קשים" ואורח חייו סובב סביב הסם. אם החברים שלך מעשנים חשיש , יש סיכוי(סיכון) סביר שגם את תעשני פעם-פעמים או חמש,ועדיין לא תהיי נרקומנית.(לא מכירה נרקומנית של גראס או חשיש). 3.למודים- אין הבדל בין ז ונ שעוזבים את למודי התיכון. שניהם עושים טעות קשה לחיים שלהם העתידיים. 4.יזיזים- יפה שאימא שלך בקיאה במונחי הלשון, לא ידעתי שאפשר להיות יזיז טלפוני, אבל החכמתי. 5. סקס אחרי החתונה- את תמיד מוזמנת לשאול את אימא שלך אם היא באופן אישי "חיכתה" עד החתונה .יחד עם זאת סקס רצוי לעשות במצב של בשלות ריגשית אחרת, חבל"ז זה סתם חיכוך איברים טכני. 6.נערה ששוכבת עם הרבה גברים שוות ערך לנער ששוכב עם הרבה נשים-(מה זה הרבה?) ובאם מדובר ב"הרבה" לשניהם יש בעיה כנראה ביצירת קשר אינטימי. אומרים על בת כזו שהיא "זונה" מקצוע שחביב על אימא שלך כמטבע לשון כנראה, לא חושבת שהיא מתייחסת לכך ממש לפן המקצועי. 7. בירה לא הייתי קונה לבת שלי, אם את מספיק גדולה לשתות לבד- תהיי מספיק בוגרת (ולא עצלנית) גם לקנות לבד. אבללללללללללל כל הסקר לא חשוב, כי לא אני האימא שלך. את כותבת לאימא שלך שאת אוהבת אותה, אבל מקווה שהיא תשנה קצת את החשיבה שלה. ואם לא? אם היא לא תשנה את החשיבה שלה? את לא תאהבי אותה? אולי תנסי לקבל אותה כולל החשיבה שלה ב"עיסקת חבילה" כי כנראה שלא תצליחי בהתנצחויות מילוליות לשנות את החשיבה שלה?
 
בואי אני אענה לך ב-2 הודעות:

מנקודת מבטו של ילדון בן 24 אבל כבר יש מושג...
הורים ומבוגרים (שלא מעשנים) רואים כל מעשן כפורע חוק וכד'... אני אופנוען, וגם אותנו כל אחד רואה כפושע- עובדה אני נפגעתי בתאונה שילד בן 19 סטה במהירות לנתיב שלי (הייתי בהילוך ראשון) ועדיין אנשים באים אלי בגישה של- מה אתה לא עשית בסדר... זה נקרא קיבעון מבוגרים.
עם כל הכבוד- "סמים קלים" ממש ממש לא קלים, הם הסמים שהורגים בגלל שלא מחשיבים אותם כ- "רציניים" כששכבתי בבית החולים שכב לידי נרקומן בגמילה והוא זה שהסביר לי עד כמה הסמים ה"קלים" ממש לא "קלים"...
בקשר ללימודים- כל עוד תסיימי עם תעודת בגרות עד סוף הצבא יהיה בסדר, חבל על השנים האלה, כן זה מפיו של אחד שעבר את זה...
ידידים ובחורה, זאת בעיה בפני עצמה- אחותי קטנה ממני ב- 14 שנים ואני יודע שאם אני אראה אותה עם בחור האינסטינקט הראשון יהיה לחשוד בו בגלל שהדבר היחידי שעומד בראש מעיניו של בנאדם עם ילדים/אחים קטנים הוא להגן עליהם בכל מחיר. אני לא מאשים את אמא שלך, היא לא מכירה אותם אז היא דואגת.
בקשר לפלאפון- אל תכעסי עלייה, היא רוצה להיות איתך בקשר, להורים אין הרבה על מה לדבר עם הילדיםאז היא מוצאת סיבה לדבר איתך.
שוב דאגה של אמא- היא מפחדת. אמא שלי רואה אותי בימי שישי כשאני לא נוהג- יושב בכיף עם בקבוק וויסקי ודואגת, אני לא משווה בירה לוויסקי אבל העיקרון דומה.
סקס- להורים זה דבר קדוש, למה? ככה. קבלי את זה, אף אב/אמא/אח בוגר לא ירצה לחשוב אפילו על בת/אחות שלו/ה וסקס כדבר שמתחבר... אלו 2 מושגים ניפרדים לגמרי...
 
בקשר לשאלת הסקר:

לכל ההורים יש יציאות משלהם... הסיבה לכל היציאות האלה הם בדרך כלל דאגת יתר ו/או סיוע יתר. אין מה לכעוס על ההורים- הם עושים את הכול לטובתינו, רק אנחנו לא מבינים את זה עד שנעשה את הטעות או שיסבירו לנו...
 
תודה למגיבים....אז ככה...

אחותו של שקספיר... אהבתי תתשובות שלך...אגב גם אני החכמתי מהשפטים של אמא שלי...היא עושה מזבוב פיל! נערה ששוכבת עם הרבה אצל אמא זה נחשב ש-4 גברים זה הרבה מדי. וכן אני יודעת שהיא חיכתה עד החתונה. כן זה ממש מילה שאמא אוהבת להגיד חחח... ולי נמאס לשמוע אותה. כמובן שאני אוהב אותה גם אם היא לא תשתנה, אבל לא רק אני שמתי לב ל"פנינים" שיוצאות לה מהפה...כמה אנשים במשפחה גם שמו לב לאפלייה שלה, ועל הזנות כמילה חביבה אשר נכנסת בכל משפט חמישי שלה. וכמובן שזה מעצבן אבל מה לעשות? היא אמא שלי היא ילדה אותי ואני אוהבת אותה...אז כנראה אני אתמודד עם העסקת חבילה :) ש ש י ק ש ת המקורי... אתה צודק בתשובות שלך...זה הכל נובע מהדאגה שלה... ובקשר לאופנוע גם אני רוצה רישיון על אופנוע וכשאמרתי לאמא היא ענתה.."לעולם לא" אבל היא שוכחת שאני כבר מבוגרת מספיק בשביל להחליט לבד. אני ממש לא כועסת על מה שהיא אומרת אני כועסת שהיא לא מבינה מה שאני אומרת לה..ושהיא הופכת הכל לסרט אקשן. לא באתי להתלונן...נו טוב...אולי קצת להתלונן...אבל באתי בשביל לשאול אם גם אצלכם זה קורה...או שרק אצלי.
 
תראי-

גם אבא שלי אמר "בחיים לא..." "אני לא אעלה על אופנוע לעולם..." אבל אחרי ששלחתי אותו ללמוד, הוא כל שבוע נוסע לטיול... תגידי לה שלא תשלול בלי לנסות- לכי תדעי, אולי גם לך תצא אמא אופנוענית שווה לנסות, לא?
 
יפה :)

אבל לא נראה לי שאמא שלי תעלה על אופנוע... זה ממש נשמע אגדה חחח... אבל לנסות תמיד מותר... מי יודע אולי נפגש באיזה טיול אופנועים? רק קודם צריכה רישיון :)
 
למעלה