באתי מעולם אחר
New member
שלום יש לי כמה שאלות.
אני מחדרה, בן 19 אוטוטו... זה נחשב מאוחר להתחיל ללמוד כפוארה? אני לא חושב ככה... אבל בכל מקרה אשמח לדעתכם בנושא, ועוד שאלה, באיזור חדרה יש חוגי לימוד של כפוארה? תודה מראש.
אני מחדרה, בן 19 אוטוטו... זה נחשב מאוחר להתחיל ללמוד כפוארה? אני לא חושב ככה... אבל בכל מקרה אשמח לדעתכם בנושא, ועוד שאלה, באיזור חדרה יש חוגי לימוד של כפוארה? תודה מראש.