שלום... יש לי בעיה

Friends Freak

New member
שלום... יש לי בעיה../images/Emo13.gif

יש לי mp3/mp4 של חברת Dantax. גודל הזיכרון הוא 2 ג'יגה. הבעיה היא כזאת... יש לי בנגן כל מיני אופציות ותיקיות, ביניהן מוזיקה, רדיו, סרטים, עלעל תמונות וכו'. אני בעיקר משתמשת במוזיקה, וכעיקרון אין לי קבצים נוספים מלבד קבצי מוזיקה (כמו סרטים או תמונות). רק 30% מהזיכרון של הנגן נמצא בשימוש. איך זה בכל זאת ייתכן, שנגן בגודל 2 ג'יגה יכול להכיל בתוכו רק 130 שירים?? זה הגיוני? ואם זה אפשרי - האם יש איך להכניס עוד שירים? ועוד שאלה - איך אני מכניסה סרטונים לנגן, כדי שזה יתנגן כוידאו? מישהו יודע? תודה מראש
 

tweeg

New member
פירמוט

עכבר ימני על הכונן אתחול אתחל (מומלץ לגבות חומר חשוב על הנגן לפני הפעולה,הוא ימחק בטוח) אני באמת שוקל להוסיף את זה לחתימה שלי כבר :) סרטים צריך להמיר בעזרת התוכנה שבאה עם הדיסק או בעזרת זה
 

Friends Freak

New member
אל תוסיף את זה לחתימה../images/Emo9.gif

זה לא עזר לי בשיט... חחח סליחה אמממ אתה אומר שזה אמור לפתור לי את הבעיה של הגבלת השירים בספריית מוזיקה שלי?
 

Friends Freak

New member
אגב, ניסתי עכשיו לעשות אתחול

נכנסתי למחשב שלי---->דיסק נשלף/:F ולחצתי עליו קילש ימני. אין אופציה של אתחול.... מה עושים?
 

tweeg

New member
את בטוחה שאין אופציה כזאת?

את מעבירה שירים בגרירה/העתק הדבק לאותו כונן שאין לו את האופציה? אם כן אין לי רעיון
 

Friends Freak

New member
שוב שלום... הנה צירפתי כאן תמונה

של מה שמופיע כאשר אני רוצה להוסיף שיר אחד מעבר למגבלה של 130 שירים(תזכורת - מדובר בנגן של 2G) מה אתה אומר על זה?(באיכות קצת נמוכה, רק כדי שתבין מה הסיפור)
מה עושים? תודה מראש לכל מי שיעזור
 

Friends Freak

New member
עוד הוכחה למקום הרב שנשאר...

תראו כמה מקום עוד נשאר פנוי ב-mp3/4!!!
wtf??
 

tweeg

New member
שגיאה קלאסית לפירמוט, נסי ממחשב אחר, בלי הולד

 

Friends Freak

New member
כבר פירמטתי

זה לא העניין... אני כבר מנסה להכניס את השירים מחדש, ואז כשאני באה לשים שיר אחד מעבר למגבלה המטומטמת הזאת, מופיעה לי ההודעה, כמו בתמונה למעלה.
 

יאיר B

New member
כל השירים שלך בתוך תיקיה אחת?

לפעמים לנגנים כאלה יש הגבלה על כמות השירים בתיקיה אחת (ותיקית השורש של הכונן נחשבת לתיקיה). אז אפשרות אחת היא לנסות לפתוח תיקיה נוסף ולהעביר אליה את השירים (בדרך כלל הנגים האלה תומכים בעד 99 שירים בתיקיה). אפשרות אחרת, אם האנגלית שלך טובה ויש לך רקע בסיסי במחשבים, לנסות את מה שגוגל נותן על השגיאה הזאת: http://www.google.co.il/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ahe%3Aofficial&channel=s&hl=iw&q=0X80070052&meta=&btnG=%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9+%D7%91-Google. השניים, שלושה הראשונים מדברים על משהו שדומה למה שיש לך.
 
למעלה