שלום חברים ....

lirandr

New member
שלום חברים ....../images/Emo13.gif

שלום לכם מזגזגי פקקים ונוסעי-מדרכות
כמו שאתם רואים , הבהמה למכירה ...
יש מחשבות על קטנוע נחמד וזריז שיקח אותי לבסיס כמידי יום ראשון (ובתקווה שיחזיר אותי ביום חמישי ואני לא אסגור שבת...) וכאן אתם שמבינים בקטנועים נכנסים לתמונה , איזה קטנוע יעמוד בנסיעה של כ- 40 ק"מ בעליות של הצפון (מקריית-שמונה לכיוון הר דוב) כפעמיים בשבוע (בתקווה...) , הוא יצטרך לסחוב אותי (85 ק"ג) ומטען של כ- 10 ק"ג ~ . דרישה נוספת : הוא יצטרך להיות די מרווח לגבוהים (יחסית) . יש הצעות ?
 

אורי-

New member
250 ומעלה . . . .

אבל העליות עשויות להיות גדולות מדי עבורו , מצד שני אתה תמיד יכול לשור אותו בסל"ד שפוי ולעלות קצת במתינות , הדרך חזרה תהיה בירידות... וזה מתאזן
... תלוי מה התקציב המיועד , אם השיקול הוא אך ורק חסכון בכסף , יתכן שאופי הנסיעות יתאים יותר לGS שגם הוא יחסוך לך כסף בטיפולים. הצעות: קימקויים , CH ואולי ג'וי 200 , הראנר חזק אבל אולי יהיה לך קצת צפוף. בתקצב של הנ"ל יכנסו גם מג'סטי 250 משנתונים מוקדמים , וגם פיאג'ו הקסגון , על שניהם יוכל להרחיב הרבקוו מנסיונו.
 

lirandr

New member
השיקולים ...

כן , אחד מהשיקולים הוא גם חיסכון ... הייתכן שGS יהיה יותר חסכוני ? אולי GS משנתונים כמו 94' יהיה עדיף ? מה עם B&W 250 ? חזק מספיק ?
 

harabecw

New member
תאמת

יש לי הפתעה - אם אתה מחפש אחד, יש לי GS שנת 94 במצב מצויין בשבילך.
 

אורי-

New member
מה בערך התקציב?

אם אתה מגיע לGS חדש יחסית , ומוצא כלי טוב, אז בהחלט יתכן שהוא יהיה חסכוני מספיק , ואין ספק שחזק הרבה יותר. הBW יוכל לעמוד בזה , העליות הם רק מס' ק"מ בודד , בנסיעות ארוכות תוכל לשייט בכיף סביב 110 עם קצת רזרבות. איך העליות ישפיעו עליו - קשה להגיד , לדעתי הוא יתמודד איתן יפה מאוד (עליתי לירושליים עם מורכבת , כל הדרך כ110 קמ"ש , כשהגעתי לאיזור הקסטל הוא התחמם קצת יותר מהרגיל , הורדתי ל80 והוא התקרר שוב , אבל סחב נהדר , אתה סה"כ נוסע לבד אז לא אמורה להיות בעיה. יש כאן את סולומו ועוד כמה שרוכבים על קימקואים 250 יותר זמן ממני וגם טיילו איתם למרחקים גדולים - הם יוכלו לעזור לך עוד קצת
 

harabecw

New member
לא הקסגון, כן מג'סטי

שים לב שהאחזקה יכולה להיות יקרה כמו 500 ממוצע אם מדובר בכלי ישן, תלוי כמה חוש טכני יש לך לעבודה לבד. הגעתי למסקנה שההקסגון, למעט המחיר הנמוך, אין מה להציע לעומת המג'סטי. המושב המקורי לא ממש נוח (נו באמת. הוא נוראי) ותומך בדיוק במקום הנכון לעשות כאבי גב. המנוע - מנוע ה-CN פחות 2 כ"ס. עד 100 הוא בסדר, מעבר לזה המנוע צורח. מיגון רוח דווקא טוב. התנהגות לעומת המג'סטי זוועתית, בעיקר כי ניסיתי לרכב איתו "קרבי". אין שום תחושה מהפרונט. בסה"כ קטנוע טוב לעיר גם בזכות זוית צידוד מ-ע-ו-ל-ה, תאוצה טובה ובלמים טובים מאוד (רק 2002 ומעלה עם שני בלמי דיסק. דגמים קודמים עם תוף מאחורה - לא יודע) אבל לא מתאים לשימוש בין-עירוני יום-יומי. אסייג - לא התאים לי
המג'סטי - חיה שונה לגמרי. על האיכות משלמים, והרבה. יכול לשייט על 110 כמה שתרצה על רזרבה עד ~125-130 על השעון שהרגישו מאוד אמיתיים. נוחות טובה מאוד, מושב תומך וגדול. הרבה מקום למטען - תא גדול מתחת למושב, תא עמוק בין הרגליים ותא גדול ועמוק מקדימה מתחת לסוויץ'
בלמים טובים אך עדיין מדובר בהרבה משקל אז אל תצפה לעוצמה שמקבלים האחים הגדולים מבית ימאהה - R1\6. התנהגות טובה ונותנת ביטחון אבל - זה בסה"כ קטנוע מנהלים. מרגיש כמו הלוויתן שהוא בפניות. דבר אחרון - איכות כללית. עם ההקסגון הרגשתי כאילו רכבתי על דגם מלגו. קשה להסביר - כאילו הכל קצת מצועצע וכמו שאני מבין זה משותף להרבה פיאג'ואים. המג'סטי אחר לגמרי ונותן הרגשה של אופנוע אמיתי ואיכותי. שוב, על איכות משלמים. גם הישן ביותר יעלה הרבה יותר (עזוב מחירון...) מהקסגון כמעט חדש אלא אם הוא שחוט. אל תבין מדברי שההקסגון לא כדאי - להפך. ההשוואה למג'סטי פשוט קצת לא פיירית. שורה תחתונה - סע על שני הכלים ותשאל מוסכניקים איזה עדיף מבחינת אמינות אם אתה מוגבל בתקציב שוטף. יכול להיות שתהנה מאוד מההקסגון, ככלי עירוני הוא מצויין.
 

lirandr

New member
אתה ../images/Emo70.gif

סיפרת לי על XR250 מהקיבוץ לידך , מה עלה בגורלו ?... סקירה רצינית נתת פה. העיניין הוא שאני לא סגור לגמרי ש250 יכול לבצע את המשימה , אבל מצד שני גם לא אכפת לי לא לעבור את ה90 . אני אנסה לבדוק את עיניין המג'סטי , למרות שאהבתי את אופציית הGS ואני בהחלט נמשך לכיוון האפשרות להשאר על אופנוע . התקציב הוא 14~ ש"ח .
 

harabecw

New member
ה-XR עדיין חי וקיים

יד ראשונה, לא נראה לי שהוא אי פעם יעלם, אלא אם מישהו יציע לו כסף. ה-GS המדובר (חפש הודעה שלי ב-8) ימכר מתחת למכירון (כבר דיברתי איתו על זה) כך שישאר לך קצת כסף. אני יכול להגיד לך שהכלי במצב מצויין למרות ש-94 זה 94... הבן-אדם לא בטוח לגבי המכירה, יכול להיות שיחכה לאוגוסט. בכל מקרה יש הרבה GS-ים בים!
 

lirandr

New member
כמה מתחת למחירון ?

והאם 94' עדיין יהיה טוב יותר מקטנוע 250 יותר חדש ?...
 

harabecw

New member
13 לפני בדיקה

כמו שאמרתי, מצב טוב אז אני לא יודע כמה תוכל להוריד. ו...הייתי הולך על ה-GS רק אם אתה רוצה את הפאן. זכור ששוב, כמו שאמרתי, 94 זה 94 ומי יודע, על כלי כזה ישן(כמו כל ה-GS-ים בשנתונים הללו), מה המרחק לאוברול. אם כבר GS אז עוד 5-6 אלף השקעה יביאו לך כלי חדש משמעותית שבאמת יוכל להיות אופציה חסכונית. אם אתה רוצה ראש שקט, קנה קטנוע חדש וסחיר שלא אמורות להיות לו בעיות. 14 אלף יכולים להביא לך B&W יחסית. תחזור לאופנוע כשתתבסס כלכלית
 

lirandr

New member
עוד שאלה ...

מה אם אני מוצא אופנוע שעבר אוברול\החלפת מנוע וכו' ?
 

harabecw

New member
יכול להיות

תראה כמה ק"מ הוא עבר מאז. אל תוותר על בדיקה. אני יכול לראות שאתה רוצה אופנוע
אז...תנסה. אולי תיפול על אחד שמור שישרת אותך נאמנה כמה שנים טובות.
 
למעלה