שלום חברים!!! מה דעתכם על אל-על.

מצב
הנושא נעול.

thinking fast

New member
שלום חברים!!! מה דעתכם על אל-על.

שלום חברים!!! מה דעתכם על אל-על.
אל-על!!! כל יום אני מנסה לחקור ולהבין, מסתכל שעות על הגרף וחושב האם באמת כדי להיכנס לזה. איתמול אחרי עליה קלה, היא נמצאת ב215. אז סוף סוף אני פותח שירשור על הנושא ואשמח לשתף אותכם ולדעת מה אתם חושבים על זה. תודה לכם מראש, המון ברכות והצלחה.
 

miki887

New member
מדגדג באצבעות לקנות....

שלום חברים!!! מה דעתכם על אל-על.
אל-על!!! כל יום אני מנסה לחקור ולהבין, מסתכל שעות על הגרף וחושב האם באמת כדי להיכנס לזה. איתמול אחרי עליה קלה, היא נמצאת ב215. אז סוף סוף אני פותח שירשור על הנושא ואשמח לשתף אותכם ולדעת מה אתם חושבים על זה. תודה לכם מראש, המון ברכות והצלחה.
מדגדג באצבעות לקנות....
 

anavi131

New member
גם אני לא ממש בטוח

המממ... דיגדוג זה טוב...
עכשיו שאלה היא, מעניין עם זה יוביל לטוב.
גם אני לא ממש בטוח
למרות המלצה של אחד מבתי ההשקעות והמחיר הזול יחסית. העיניין הוא שאם נגיע למצב של שמיים פתוחים (וכנראה נגיע תוך שנתיים) אלעל עלולה לפשוט רגל תוך שנתיים-שלוש. אבל אם תמשיך להתיעל ולהפעיל רק קווים עם רווח סביר (או אפילו לקנות חברת תעופה זרה קטנה ובעלת פוטנצייל בינלאומי) אז יש סיכויי טוב לרווחים .
 

dw2322

New member
אל-על ניצבת בפני 2 בעיות עיקריות

שלום חברים!!! מה דעתכם על אל-על.
אל-על!!! כל יום אני מנסה לחקור ולהבין, מסתכל שעות על הגרף וחושב האם באמת כדי להיכנס לזה. איתמול אחרי עליה קלה, היא נמצאת ב215. אז סוף סוף אני פותח שירשור על הנושא ואשמח לשתף אותכם ולדעת מה אתם חושבים על זה. תודה לכם מראש, המון ברכות והצלחה.
אל-על ניצבת בפני 2 בעיות עיקריות
1. עליית מחיר הדלק הסילוני, שמהווה תשומה עיקרית בהוצאותיה. מאידך, אם יעלו בהתאמה את מחיר כרטיסי הטיסה פחות אנשים יתלהבו לטוס. 2. תחרות גוברת בעקבות מדיניות "השמיים הפתוחים". ישנו צפי לכניסת צ'רטרים מוזלים במיוחד, כמו רנאייר, שיציעו לנסוע לרומא תמורת כמה עשרות יורו בלבד. מדובר בנסיעה נטו, בלי דיילות, בלי אוכל. רוצה לאכול? תביא סנדוויץ' מהבית. כמו אגד לאילת, רק שזה יהיה אגד לרומא. רוצה לנסוע למקום אחר באירופה? תוסיף קונקשן מרומא (בטיסה/רכבת/אוניה/אוטובוס/רכב). מדובר במודל עסקי אחר ואל-על, כחברת תעופה מסורתית, תתקשה להתמודד איתו. די סביר להניח שיהיו לא מעט ישראלים שיוותרו על ארוחת השף של אל-על בשביל נסיעה מוזלת. בגלל זה הנייר נמצא במגמת ירידה ב 3 החודשים האחרונים. העימות בצפון, במקרה שלה, הוא גם כן בעיה מהותית שמחריפה את הירידות (צפי לירידה משמעותית בתיירות הנכנסת לישראל ב Q3 וחשש לגבי Q4).
 

thinking fast

New member
תודה לכם!! אשתדל לא לסכם בשלב הזה..

אל-על ניצבת בפני 2 בעיות עיקריות
1. עליית מחיר הדלק הסילוני, שמהווה תשומה עיקרית בהוצאותיה. מאידך, אם יעלו בהתאמה את מחיר כרטיסי הטיסה פחות אנשים יתלהבו לטוס. 2. תחרות גוברת בעקבות מדיניות "השמיים הפתוחים". ישנו צפי לכניסת צ'רטרים מוזלים במיוחד, כמו רנאייר, שיציעו לנסוע לרומא תמורת כמה עשרות יורו בלבד. מדובר בנסיעה נטו, בלי דיילות, בלי אוכל. רוצה לאכול? תביא סנדוויץ' מהבית. כמו אגד לאילת, רק שזה יהיה אגד לרומא. רוצה לנסוע למקום אחר באירופה? תוסיף קונקשן מרומא (בטיסה/רכבת/אוניה/אוטובוס/רכב). מדובר במודל עסקי אחר ואל-על, כחברת תעופה מסורתית, תתקשה להתמודד איתו. די סביר להניח שיהיו לא מעט ישראלים שיוותרו על ארוחת השף של אל-על בשביל נסיעה מוזלת. בגלל זה הנייר נמצא במגמת ירידה ב 3 החודשים האחרונים. העימות בצפון, במקרה שלה, הוא גם כן בעיה מהותית שמחריפה את הירידות (צפי לירידה משמעותית בתיירות הנכנסת לישראל ב Q3 וחשש לגבי Q4).
תודה לכם!! אשתדל לא לסכם בשלב הזה..
בתור ילד, תמיד אהבתי חברת אל-על. מדבקות על המקררים ודלתות היו אחד מהתחביבים שלי ששם אל-על תמיד היה מוביל. אני אמשיך להיות אופטימי וניראה לאן זה מוביל. אולי איזה נס!!! (חנוכה מתקרבת...:)
 
אתה מבלבל את אל על של ילדותנו...

תודה לכם!! אשתדל לא לסכם בשלב הזה..
בתור ילד, תמיד אהבתי חברת אל-על. מדבקות על המקררים ודלתות היו אחד מהתחביבים שלי ששם אל-על תמיד היה מוביל. אני אמשיך להיות אופטימי וניראה לאן זה מוביל. אולי איזה נס!!! (חנוכה מתקרבת...:)
אתה מבלבל את אל על של ילדותנו...
(שהייתה סמל לאומי של ממש) עם אל על של הבורוביצ'ים שהם "אויביו" של משקיע קטן. עם כל בעלים אחר, הייתי מסתער על המניה, על שותפות עם הבורוביצ'ים אני מוותר, גם אם זה נראה כמו הזדמנות נהדרת. בימים אלה השוק שופע הזדמנויות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה