שלום (זה נראה כפתיחה מוצלחת...../images/Emo3.gif)
שלום, קוראים לי דו-בי. אני בן 22, בתול ומבולבל. בצעירותי קראתי הרבה היינלין- סופר מדע בדיוני ממש טוב. בספריו לגיבורים היו תמיד חיים מיניים פעילים מאד, עם כל המגוון האפשרי (כל עוד שני הצדדים נהנים מזה). כשהגעתי לגיל 11, היה לי חלום רטוב ראשון, כיכבה בו אישה. אבל אחרי כמה זמן תפסתי את עצמי מסתכל דווקא על גברים יותר מאשר על נשים. שמעתי על תופעה שנקראת "הומוסקסאוליות" (מעבר לשימוש של המילה כאל סתם קללה ביסודי), ופחות או יותר מאז, אני פשוט לא יודע. אני לא יודע אם אני סטרייט שרוצה להיות הומו או הומו שרוצה להיות סטרייט או סתם אחד בעל מיניות בלתי מוגדרת עד לפני כמה חודשים, אף פעם לא הייתי בקשר רומנטי עם מישהו/מישהי. ואז בעקבות שיחה בצ'ט היה לי קשר (רומנטי מאד) עם בחור שאף פעם לא ראיתי. זה היה רומנטי מאד, כמו שאמרתי, אבל כולו בקשר טלפוני/מחשבי. לא ידעתי איך להתמודד עם זה (ועדיין, אין לי אפילו מושג לגבי איך שהוא נראה). אולי בגלל שזה היה קשר מרחוק, ואולי כי זה היה קשר ראשון שלי ולא הייתי מוכן, ואולי בגלל שבתוך תוכי אני לא רוצה להיות הומו, ואולי בגלל שבתוך תוכי אני באמת לא הומו. אני פשוט לא יודע. מעבר לכל הלבטים האלה, יש את ההקשר הדתי. גדלתי תמיד בבית מסורתי, ואני פעיל בכמה בתי כנסת בשבתות. לכאורה, ניתן היה לומר "אז למה דו-בי פונה לפורום הזה? הרי יש פורום הומואים דתיים בכל פורטל ישראלי שמכבד את עצמו" והתשובה היא פשוט, שכן, דת חשובה לי, אבל אני לא יהודי אורתודוכסי, אני משתייך לאחד הזרמים האחרים ביהדות, ושם לא נראה לי שיקבלו אותי עקב סיבה זו. קשה לי עם זה, וכשאני מנסה לחשוב על האספקט של הזהות המינית שלי בהקשר של הזהות היהודית שלי, זה מביא לי כאב ראש וכאב לב...
שלום, קוראים לי דו-בי. אני בן 22, בתול ומבולבל. בצעירותי קראתי הרבה היינלין- סופר מדע בדיוני ממש טוב. בספריו לגיבורים היו תמיד חיים מיניים פעילים מאד, עם כל המגוון האפשרי (כל עוד שני הצדדים נהנים מזה). כשהגעתי לגיל 11, היה לי חלום רטוב ראשון, כיכבה בו אישה. אבל אחרי כמה זמן תפסתי את עצמי מסתכל דווקא על גברים יותר מאשר על נשים. שמעתי על תופעה שנקראת "הומוסקסאוליות" (מעבר לשימוש של המילה כאל סתם קללה ביסודי), ופחות או יותר מאז, אני פשוט לא יודע. אני לא יודע אם אני סטרייט שרוצה להיות הומו או הומו שרוצה להיות סטרייט או סתם אחד בעל מיניות בלתי מוגדרת עד לפני כמה חודשים, אף פעם לא הייתי בקשר רומנטי עם מישהו/מישהי. ואז בעקבות שיחה בצ'ט היה לי קשר (רומנטי מאד) עם בחור שאף פעם לא ראיתי. זה היה רומנטי מאד, כמו שאמרתי, אבל כולו בקשר טלפוני/מחשבי. לא ידעתי איך להתמודד עם זה (ועדיין, אין לי אפילו מושג לגבי איך שהוא נראה). אולי בגלל שזה היה קשר מרחוק, ואולי כי זה היה קשר ראשון שלי ולא הייתי מוכן, ואולי בגלל שבתוך תוכי אני לא רוצה להיות הומו, ואולי בגלל שבתוך תוכי אני באמת לא הומו. אני פשוט לא יודע. מעבר לכל הלבטים האלה, יש את ההקשר הדתי. גדלתי תמיד בבית מסורתי, ואני פעיל בכמה בתי כנסת בשבתות. לכאורה, ניתן היה לומר "אז למה דו-בי פונה לפורום הזה? הרי יש פורום הומואים דתיים בכל פורטל ישראלי שמכבד את עצמו" והתשובה היא פשוט, שכן, דת חשובה לי, אבל אני לא יהודי אורתודוכסי, אני משתייך לאחד הזרמים האחרים ביהדות, ושם לא נראה לי שיקבלו אותי עקב סיבה זו. קשה לי עם זה, וכשאני מנסה לחשוב על האספקט של הזהות המינית שלי בהקשר של הזהות היהודית שלי, זה מביא לי כאב ראש וכאב לב...