שלום והתייעצות בנושא ההורמונים

mamajoni

New member
שלום והתייעצות בנושא ההורמונים

שלום ! אני בחזרה לטיפולים, אני פוליציסטית, כבר חצי שנה אני מקבלת גלוקופג', אבל החודש לא קיבלתי שום הורמונים בגלל החגים, אז הייתה אחות בפוריות מאוד נחמדה שלפחות נתנה לי שתי הפניות לUS ולבדיקות דם. אז עשיתי מעקב חלקי ביום ה11 למחזוק ויצא : צקיק 12,5 אסטרדיאול 354, LH -8, פרוגסטרון 1.1, רירית - 5.4, הייתי מאוד מאושרת מפני שזה אומר שגוף שלי יכול לעבוד בצורה עצמונית!!! וכמובן הביוץ היה בשבת ( לפי ההרגשה שלי) הגעתי ביום ראשון למעקב זה היה יום ה-16 למחזור והתוצאות הן: ב US נצפא ממצא שיכול להתאים לגופיף צהוב בגודל של 14, רירית -8, אסטרדיאול -180, LH- 16, פרוגסטרון 3.4. אני מבינה שהיה ביוץ, ואפילו אולי הזקיק הגיע לגודל של 18-19 תוך ארבע ימים, אבל אני רואה שאסטרדיול נפל... זה ממש מבעס... או שאני סתם מדמיינת? אני אעשה עוד בדיקה נוספת ביום ה21 למחזור, אבל האם יש לי תקווה לחודש זה? או שכבר אין למה לקוות? תודה מראש
 
למעלה