שלום וברכה לציבור שוחרי הרכבת...
שלום וברכה לציבור שוחרי הרכבת...
בפורום זה... בתור תושב פ"ת שנוסע לא מעט בקו ראש העין-ת"א, רציתי להעלות מספר תהיות בנוגע לחידוש המסילה בין ראש העין לכפר סבא: א) שמתי לב שבאיזור צומת קסם הולך ונבנה מפגש מסילות בין המסילה שמגיעה ממערב למזרח ובין המסילה מדרום לצפון כך שבמקום נוצרה צורה משולשת, כמו במפגש המסילות שליד גני התערוכה. האם מפגש זה נועד לאפשר לרכבות מהירות לנוע בין תחנות סגולה וכפ"ס מבלי לעצור בתחנת ראש העין, או שהוא נועד למעבר רכבות משא או למטרה אחרת? ב)לפני כמה שנים קראתי על תכנית לחידוש המסילה מכפר סבא ועד לחדרה כך שתשמש למעבר רכבות משא בלבד. האם ידוע לכם משהו על תכנית זו? כן ירבו תגובותיכם וכן ירבו מסילות ורכבות בישראל! בוז חוצה ישראל! ממני, אריאל נ.ב לידיעת מי ששאל בפורום זה מדוע רכבת ישראל לא מפעילה רכבות קומותיים (דאבל דרעק) בקו ת"א- באר שבע, השבוע נסעתי ברכבת לב"ש בשעות הבוקר המוקדמות ובתחנת נען המתינה לנו רכבת אדומה ואימתנית זו מהכיוון השני. איך זה?
שלום וברכה לציבור שוחרי הרכבת...
בפורום זה... בתור תושב פ"ת שנוסע לא מעט בקו ראש העין-ת"א, רציתי להעלות מספר תהיות בנוגע לחידוש המסילה בין ראש העין לכפר סבא: א) שמתי לב שבאיזור צומת קסם הולך ונבנה מפגש מסילות בין המסילה שמגיעה ממערב למזרח ובין המסילה מדרום לצפון כך שבמקום נוצרה צורה משולשת, כמו במפגש המסילות שליד גני התערוכה. האם מפגש זה נועד לאפשר לרכבות מהירות לנוע בין תחנות סגולה וכפ"ס מבלי לעצור בתחנת ראש העין, או שהוא נועד למעבר רכבות משא או למטרה אחרת? ב)לפני כמה שנים קראתי על תכנית לחידוש המסילה מכפר סבא ועד לחדרה כך שתשמש למעבר רכבות משא בלבד. האם ידוע לכם משהו על תכנית זו? כן ירבו תגובותיכם וכן ירבו מסילות ורכבות בישראל! בוז חוצה ישראל! ממני, אריאל נ.ב לידיעת מי ששאל בפורום זה מדוע רכבת ישראל לא מפעילה רכבות קומותיים (דאבל דרעק) בקו ת"א- באר שבע, השבוע נסעתי ברכבת לב"ש בשעות הבוקר המוקדמות ובתחנת נען המתינה לנו רכבת אדומה ואימתנית זו מהכיוון השני. איך זה?