שלום וברוכים הבאים! אני גאה ונרגשת לפתוח בזאת, בערב יום העצמאות , את פורום נס ציונה!! כולי תקווה לשיתוף פעולה פורה בין הגולשים, ואתם מוזמנים להעלות כל נושא לדיון וכל סוגיה או קושיה. חג שמח ומזל טוב! יפעת