שלום וברוכים הבאים!

yifatushc

New member
שלום וברוכים הבאים! ../images/Emo24.gif

אני גאה ונרגשת לפתוח בזאת, בערב יום העצמאות
, את פורום נס ציונה!! כולי תקווה לשיתוף פעולה פורה בין הגולשים, ואתם מוזמנים להעלות כל נושא לדיון וכל סוגיה או קושיה.
חג שמח ומזל טוב! יפעת
 
למעלה