שלום ובוקר טוב לכולם,

שרון24

New member
שלום ובוקר טוב לכולם,

הבוקר נכנסתי לכאן ושוב כמו תמיד הפורום ``מוצף`` בהודעות ``אוהבות`` שלכם אחד לשני אולי זה כבר נדוש לבקש שתפסיקו,ואולי אני בכלל חוצפנית שאני מתערבת בעיניינים לא לי,אבל באמת אנחנו ``טוחנים`` כאן מים ונושא הילדים בוגרים או לא בוגרים הוא בעיני הרואה,דהיינו כל אחד ומה שהוא חושב על זה וכבר מיצינו את העיניין של לשתף אחד את השני בדעתו על הנושא כי אני יכולה להגיד כבר מתוך שינה מה כל אחד חושב. אז אולי נשתף אחד את השני בדברים אחרים מעניינים יותר או פחות רק הכי חשוב אחרים. ושכל אחד יחליט מה לעשות בעצמו בקשר לקטינים שכאן מי שרוצה שיגיב ויתחבר אליהם ומי שלא אז לא וזהו, אבל מה שקרה כאן בימים האחרונים היה פשוט איום מריבות טיפשיות עם פגיעות אישיות וחבל,חבל שאנשים צריכים להפגע כאן או להפסיק להכנס לכאן-אז בסיכומו של דבר קחו את עצמכם בידיים ותפסיקו כי אין לזה סוף והמחיר שהויכוח הזה גובה יקר מידי. (ורק כדי לבהיר אני לא אומרת שויכוחים זה דבר רע ,אבל כזה מגיע לרמות כאלו עדיף להרגיע את המצב). אז בתקוה שיהיה כאן לכולם בוקר טוב ויום נעים בפורום ומחוצה לו, באהבה שרון.
 
למעלה