שלום ובוקר טוב לכולם, שאלה לי ...
אני בחור צעיר, 28, רווק, חביב, מוכשר ( ככה אומרים ... ) בעל 12 שנות לימוד והשכלה עצמית במגוון תחומים וידע רב וזהו ... בעשר שנים אחרונות התפרנסתי יפה כפרילנסר במגוון עבודות ( אני אוהב לעבוד לפי פרוייקטים ) החל מתחומי הבינוי והאדריכלות ועד להייטק. ( כל העבודות התבצעו לפי חוזים שבע"פ ) אני וארצנו הקטנטונת כבר לא חברים מכל סיבה אפשרית וכל יום שעובר אני מת בישראל עוד טיפה. אני מחפש כיוון חדש. קנדה נישמעת לי ... מעניינת ומפחידה. מאוסף הנתונים שלי, מה האפשרויות שלי לגבי הגירה ? תודה.
אני בחור צעיר, 28, רווק, חביב, מוכשר ( ככה אומרים ... ) בעל 12 שנות לימוד והשכלה עצמית במגוון תחומים וידע רב וזהו ... בעשר שנים אחרונות התפרנסתי יפה כפרילנסר במגוון עבודות ( אני אוהב לעבוד לפי פרוייקטים ) החל מתחומי הבינוי והאדריכלות ועד להייטק. ( כל העבודות התבצעו לפי חוזים שבע"פ ) אני וארצנו הקטנטונת כבר לא חברים מכל סיבה אפשרית וכל יום שעובר אני מת בישראל עוד טיפה. אני מחפש כיוון חדש. קנדה נישמעת לי ... מעניינת ומפחידה. מאוסף הנתונים שלי, מה האפשרויות שלי לגבי הגירה ? תודה.