שלום ובוקר טוב לכולם, שאלה לי ...

alienboo

New member
שלום ובוקר טוב לכולם, שאלה לי ...

אני בחור צעיר, 28, רווק, חביב, מוכשר ( ככה אומרים ... ) בעל 12 שנות לימוד והשכלה עצמית במגוון תחומים וידע רב וזהו ... בעשר שנים אחרונות התפרנסתי יפה כפרילנסר במגוון עבודות ( אני אוהב לעבוד לפי פרוייקטים ) החל מתחומי הבינוי והאדריכלות ועד להייטק. ( כל העבודות התבצעו לפי חוזים שבע"פ ) אני וארצנו הקטנטונת כבר לא חברים מכל סיבה אפשרית וכל יום שעובר אני מת בישראל עוד טיפה. אני מחפש כיוון חדש. קנדה נישמעת לי ... מעניינת ומפחידה. מאוסף הנתונים שלי, מה האפשרויות שלי לגבי הגירה ? תודה.
 

alienboo

New member
שכחתי לציין

יכולת לימוד עצמי מאוד גבוהה ושליטה ברמה גבוהה באנגלית ושפות נוספות
 

formersusan

New member
השאלה היא האם יש לך 67 נקודות

אם אתה עומד בקריטריונים - מומלץ לגשת לבחינה באנגלית ולהגיש את הטפסים בהקדם האפשרי. אם אתה לא עומד בקריטריונים - אולי מוטב לבדוק את האופציה של הגירה דרך הפרובינציות, בייחוד קוויבק ומניטובה.
 

alienboo

New member
נקודות

מכיוון שאין לי השכלה פורמלית מעבר ל 12 שנות לימוד ועבדתי כפרילנסר כך שאני לא יכול להצהיר על נסיון תעסוקתי רישמי, מבדיקה שערכתי עולה שאין לי 67 נקודות. במצב הנתון, הדרך לקנדה חסומה ? יש הבדל מהותי במסלול הגירה פרובינציאלית שדרכו הנתונים שלי כן מתאימים ?
 
אם אתה שולט היטב גם באנגלית

וגם בצרפתית זה יפצה קצת על חוסר בנקודות. לא בטוח עד כמה. מה לגבי בת/בן זוג? יש?
 

alienboo

New member
אני שולט באנגלית היטב

וללמוד שפה חדשה בשבילי זה תיקתק, בלי בעייה. בת זוג, יש, במה זה עוזר ? נישואים ? הגברת כרגע בלימודים אקדמאים ועוד ארוכה הדרך מבחינתה לסיום ונסיון תעסוקתי יש לה רק במה שיתן לה קצת כסף לעוד סמסטר כי היא מחזיקה את עצמה עם עזרה ממני.
 

gesus

New member
לפי מה שנראה לי../images/Emo54.gif

לשניכם חסר כדי להגיע למינימום ההכרחי ולכן לא תוכל להגר כשהיא מגישת הבקשה ולהפך. חבל,גם אני בערך במצב שלך ואני רואה את קנדה בימים האחרונים מתרחקת ממני.
 

alienboo

New member
ספר ושתף, אולי נוכל להשלים נק'

שני מוחות טובים מאחד
 

gesus

New member
לא נוכל לצער כולנו../images/Emo54.gif

לי תהיה בעיה להוכיח ניסיון תעסוקתי מה שיחייב אותי ללמוד צרפתית או לעבוד בעבודה אחרת ולצבור בה ניסיון. אגב,שני מוחות טובים מאחד כבר הוכחה כלא נכונה.לרוב 2 מוחות בנפרד יתנו תפוקה גבוהה יותר משניהם ביחד.
 

mo22

New member
דבר ראשון סע לטיול בקנדה

בטיול תוכל לבדוק את כל מה שאתה מחפש האם כבודו יודע ש 15 נקודות מקבלים אם יש לך בקשה לעבודה מאיזשהוא מעסיק בקנדה?
 

alienboo

New member
יודע, יודעים, ידוע ...

רעיון ההגירה מתגלגל אצלי בראש כבר חצי שנה+ הספקתי לברר דבר או שניים. נדיר למצוא היום מישהו שמוכן לבצע את כל העיסקה שכרוכה בכאב ראש לא קטן וגם אז, אני מוגבל לתקופת העבודה שאני אצל אותו מעסיק, מה שבעיקרון הופך אותו לאדון שלי - קצת עקום העסק.
 
זה נכון רק אם אתה מבקש ויזת עבודה

אבל מקום עבודה בויזת הגירה מוסיף לא מעט נקודות ואתה לא חייב להידבק למעסיק מסויים. אל תהיה כ"כ בטוח שאתה לא עובר. בת הזוג מביאה איתה כמה נקודות (נדמה לי ש4) במידה והיא שולטת באחת השפות הרשמיות בצורה מלאה. חוצמזה, במה עוסקת זוגתך? מהי השכלתה? אולי כדאי לכם שהיא תהיה מגישת הבקשה הראשית? תחשוב על זה.
 
קוויבק זו אופציה מחורבנת

אני מחכה לראיון שלהם למעלה משנה. הגשתי כשהניקוד לפדראלי היה בשמיים וכשהניקוד לפדראלי ירד הגשתי במקביל. לפדראלי כבר קיבלתי את כל האישורים, מקוויבק לא שמעתי כלום. את משנה חתימה כל יום???
 

formersusan

New member
אני מסכימה אתך בעניין קוויבק

אבל אתה ודאי זוכר איך ההרגשה כשאין מספיק ניקוד להיכנס לפדרלי - מוכנים לעשות ה-כ-ו-ל העיקר להגיע לשם... לא יזיק לפחות לברר. כן, ברור שאני משנה כל יום. הרי עצם הרעיון הוא הספירה לאחור!
 

noa0912

New member
לאסי שובי הבייתה!

 

us2canada

New member
Sorry if I sound condescending

Sorry if I sound condescending, but... We just talked today over dinner about the many, many, many hours we wasted over the years in University classrooms and how much time we wasted writing useless papers and memorizing things for tests we forgot the minute we got out of the classroom. And just when we were about to conclude we were idiots all our lives we realized that this is what gave us all those points for the immigration to Canada as well as the Visas to the US. As a matter of fact, though those university degrees never had any direct use, they always helped smooth the edges. So was it worth it? We are not sure yet. But... Somewhere, sometime, at some point, if you want to achieve your goals, you'll need to pay your dues to society. Hakuna Matata, to quote the Lion King, is good as long as you settle for what you have. If you want more, you'll need to work for it. If I were you, I'd see how I could enroll to a university, finish a degree in two years and work full-time while doing so. There is no reason why you shouldn't be able to spend 2007 new year’s day on the Pacific Ocean. Good Luck
 

alienboo

New member
I appreciate the answer

and no, you do not sound condescending as a young adolescent i came out to the world and told every one and any one who dared to talk with me about degrees - " Bye Bye " my mind was set ( and later on i prooved it true ) on a path of self proving, meaning, if i wanted to apply to any new job, i quikly learned the basics and related stuff, did a nice presentation of myself and what im worth, and most of the times i got the job. i was rarely denied and if i did, it was almost never because of the lack of any official certificate. this way i managed to keep my head far above water level during 10 years and not to sink under the weight of any financial burden. i did meny projects at meny different occupations and what i have learned is that the bottemline is, how does one sell oneself, sets ones path. i never ever needed a degree of any kind. the requirement of a university degree as a measure of how educated you are just suck, but nevertheless, still required. you see, if i ware a "bit" richer and without any degree, i could apply for entrepreneur visa and no one would ask me for any degree but this is not the case, is it ... yep, it seems that i'll have to catch up with the world and get me or a "bit" more money or a nice certificate in the science of growing visas on trees ... now that would be a nobel worthy.
 

The Bulldog

New member
התמונה הכוללת

לא נעים לי אבל אתה רואה רק חלק מהתמונה. בינתיים מצאת דרכים לעקוף את המערכת ולא לעבוד איתה. ככל שתשאף לתפקידים יותר מתקדמים אתה תגלה שתדרש לידע רב יותר שלא תוכל ללמוד צ'יק-צ'אק מקריאת מאמר וגם תתחרה באנשים ברמה יותר גבוהה. התשובה שקיבלת הייתה לעניין, אני מאד ממליץ לך להקדיש לה עוד קצת מחשבה לפני שתפסול על הסף.
 
למעלה