שלום, התלבטות מטורפת

shiri710

New member
שלום, התלבטות מטורפת

אני מניחה שלא נהוג לשאול שאלות כאלה אבל אני נמצאת שניה לפני ההחלטה באיזה מכון ללמוד לבגרות במתמטיקה ברמת 5 יחידות. השיקול הוא לא כלכלי אלא מה הכי טוב. אני מתלבטת בין הייקיו, יואל גבע ולחמן (בחרתי בהם כי הם מתאימים לי מבחינת השעות והקרבה לעבודה) אני ידעת גם שיואל גבע ידוע בתור הבית ספר הכי טוב בארץ, השאלה אם זה אכן נכון. מה אתם אומרים?
 
תשובה אני לא יודע מה ידוע, אני רק יודע שאם תשאלי את היקיו/לחמן, גם הם יגידו לך שהם בית הספר הכי טוב בארץ.
 

לידול

New member
היי

נראה לי גם שכולם בתי ספר טובים, כמו שאמרו לך. לא משנה איפה את לומדת, תקפידי לעשות שיעורי בית ולתרגל הרבה בין ההרצאות. זה ממש חשוב, במיוחד במתמטיקה.
 
למעלה