שלום, התלבטות מטורפת
אני מניחה שלא נהוג לשאול שאלות כאלה אבל אני נמצאת שניה לפני ההחלטה באיזה מכון ללמוד לבגרות במתמטיקה ברמת 5 יחידות. השיקול הוא לא כלכלי אלא מה הכי טוב. אני מתלבטת בין הייקיו, יואל גבע ולחמן (בחרתי בהם כי הם מתאימים לי מבחינת השעות והקרבה לעבודה) אני ידעת גם שיואל גבע ידוע בתור הבית ספר הכי טוב בארץ, השאלה אם זה אכן נכון. מה אתם אומרים?
אני מניחה שלא נהוג לשאול שאלות כאלה אבל אני נמצאת שניה לפני ההחלטה באיזה מכון ללמוד לבגרות במתמטיקה ברמת 5 יחידות. השיקול הוא לא כלכלי אלא מה הכי טוב. אני מתלבטת בין הייקיו, יואל גבע ולחמן (בחרתי בהם כי הם מתאימים לי מבחינת השעות והקרבה לעבודה) אני ידעת גם שיואל גבע ידוע בתור הבית ספר הכי טוב בארץ, השאלה אם זה אכן נכון. מה אתם אומרים?