שלום. - הרסתם לי את החיים

thebaby

New member
שלום. - הרסתם לי את החיים

שלום לכולם =]. אני רשום לעתודה בעדיפות ראשונה לפסגות(ש99% אני לא מתקבל כי בטכניון ובתל אביב הציונים שלי לא מספיקים לתואר הכפול.) ובעדיפות שניה לתואר רגיל בפיזיקה. אני שמח וטוב לב, חושב על זה שאני לא הולך לעמוד במחסומים שלוש שנים והופ-תי-דו הכל יופי טופי. ואז חשבתי, אולי נסתכל אם יש לעתודה פורום בתפוז. צחוקים. יש פורום. אני כמשתתף פורומים נחמד ולא מעצבן הלכתי וקראתי המון המון במאמרים ובכלל עיינתי בפורום. הדיכאון שזה הביא עלי... לפני זה הייתי בטוח כבר במה שאני רוצה לעשות. ועכשיו, אין לי מושג. מבחינת נושא למידה אני בטוח שזה מה שאני רוצה ואני יודע שזה גם לא ישתנה, גם אם אני אלמד אחרי הצבא. העניין הוא שלהיות קצין מצגות אני ממש לא רוצה. בקיצור, הרסתם לי את החיים. (אבל חפיף, כנראה שאני בכל זאת אלך לעתודה. =P)
 

חייסוס

New member
ברוך הבא! הלוואי ולא היית מגיע...

קבל
, למרות שזה קצת מוזר לחלק פרחים לגברים. אני מצטער שגילית את עניין השיבוצים הלא טובים שיש. אם קראת אתה בטח כבר יודע הרבה ממה שאני יכול לספר לך, אז אני לא אטרך. אבא שלי ידידה שלי איים עליה בזמנו שאם היא תרשם לעתודה הוא יזרוק אותה מהבית. הלוואי והיה זה אבא שלי - אולי היה חוסך לי את כל הסיפור הזה. מילא ללכת כשאין לך מושג מה מצפה לך, אבל ללכת כשאתה יודע שאתה הולך לבלות כמה שנים בדאגה מפני השיבוץ, ואז אולי עוד כמה שנים בצער רב על השיבוץ? אם אתה לא הולך לחתום ויתור, אז באמת חבל שבאת. לפחות היית לומד בפנאן, ומגלה על רוע הגזרה רק לאחר השיבוץ. בכל מקרה, אנחנו פה מקפידים להיות בית חם לעתודאים באשר הם לא היונתן.
 

thebaby

New member
תודה רבה =]

ואני אהנה מהלימודים גם ככה... ברגע שאני אחליט סופית אני אשלים עם ההחלטה וזהו. מה שיהיה יהיה ונתמודד איתו. תודה על קבלת הפנים...
 

thebaby

New member
לא לקחתי קשה... אני באמת אלך על זה

כנראה בכל זאת. סתם רציתי להגיד שהפורום הזה מוציא תחשק D=. למרות שהוא כן עושה חשק ללימודים עצמם. זה רק הקטע של השירות שגורם לך לפקפק מאוד בהחלטה.
 

StasikD

New member
../images/Emo31.gif זה פשוט לתקוע את הראש באדמה.

זה נורא, שש שנים זה לא כלום, שש שנים זה המון זמן, המון. אתה בן 19? זה כמעט שליש מהחיים שלך! שש שנים זה המון זמן להיות איפשהו, במיוחד אם אתה מראש לא רוצה להיות שם. אתה שש שנים מחוייב למערכת. תחשוב שאם עכשיו אתה בטעות מכניס מישהי להריון, תוך שש שנים יכול להיות לך ילד בן חמש! אתה מבין כמה זה הרבה? עוד שש שנים יהיה באחריותך כבר מישהו שיפטפט איתך, וידבר על איך שהוא מתחיל ללכת לבית ספר יסודי. זה עד כדי כך הרבה זמן. תשקלו את ההחלטות שלכם היטב, אבל אל תתעלמו מדברים כאלו. גם חודש במקום שבמשך כל תקופת הלימודים הכנת את עצמך לכך שאתה הולך לסבול בו- יהיה סיוט. תשנו גישה או שתשנו בחירה.
 

thebaby

New member
אתה צודק בזה שזה הכל עניין של גישה

ואני יודע שאני אסתדר איפה שאני לא אהיה. וגם אם יהיה קצת משעמם, יהיה בסדר. בגלל זה אני כנראה כן אלך על זה בכל מקרה, בתקווה שיהיה לי כמה שיותר טוב איפה שאני לא יהיה. והנה, עכשיו יש לי עוד סיבה להשקיע בלימודים... כדי שיהיה לי סיכוי להיות חלק מה10% עם התפקידים הטובים... השאלה היא אם עם תואר ראשון בפיזיקה אני בכלל יכול להגיע לאיזשהו תפקיד טוב...
 

חייסוס

New member
שוב אתה טועה בגישה

אני מתחיל להרגיש כמו דון קישוט. בלי ציונים גבוהים, כנראה שלא תוכל להגיע למקום טוב. אבל ציונים טובים ממש לא מבטיחים לך שיבוץ טוב. אם אתה חושב שכל אלה שבוכים על השיבוץ הם עם ציונים גרועים, אתה טועה. היונתן שבוכה כל הזמן, מצטיין דיקאן בטכניון.
 

thebaby

New member
אני גם בונה על זה שאין הרבה שלומדים

פיזיקה. וגם אני מתכחש למציאות. אתה סתם מפריע =P. אבל ברצינות, גם אם אני אהיה באיזשהו תפקיד של קצין מצגות... זה לא סוף העולם כמו שכבר נאמר. אולי אם אני אהיה בתפקיד מנוון עם מפקד בסדר אז אני אעשה תואר שני. מה שנאי מנסה לומר זה שאי אפשר לדעת מה יקרה... וכן, זה קצת מבאס לראות את כל הצד הרע שהצבא מנסה להסתיר שזה מה שראיתי כאן בפורום... אבל זה עדין לא סוף העולם. רק שעכשיו אני יודע שההחלטה שלי יותר שקולה ומודעת.
 

eivi

New member
לאחר ששמעתי על התפקידים

שבפיסיקה ועל אלו של הנדסה, עושה רושם שבפיסיקה השיבוץ טוב בהרבה.. עושה רושם שמספר התפקידים הטובים בפיסיקה, הוא כמספר התפקידים הטובים בהנדסת חשמל, רק שבפיסיקה מספר האנשים קטן בהרבה, כך שזה מעלה את הסיכוי ל 50% אם הממוצע שלך טוב מספיק כדי להיכנס לכל הראיונות. אבל מצד שני... החברה שענו לך רובם יודעים הרבה יותר טוב ממני, אז קח מה שאני אומרת בעירבון מוגבל. בכל מקרה אני בנתיים מאוד ממליצה על עתודה, ומאוד ממליצה על פיסיקה. ואני מאוד מקווה שהשיבוץ והשירות לא ישנו זאת (חשוב לשמור על אופטימיות..).
 
למעלה