שלום, האם אפשר להתיעץ בקשר לקורס דיני אישות?

toto41

New member
שלום, האם אפשר להתיעץ בקשר לקורס דיני אישות?

יש לי מבחן עוד יומיים, ויש לי כמה סוגיות שאני לא בטוחה לגביהן. האם זה המקום?
 
מנהל פורום

יש מנהל פורום, ויש לינק 'מסר למנהלים'. מן הסתם הוא הכתובת לדעת מה לגיטימי לפורום זה ומה לא. בכל אופן, אם מדובר בשאלה שאינה דחופה בענייני אישות ומשפחה, יש אתרים כמו 'הישיבה' שאפשר שם לשאול את הרב אם רצונך ממש ממש בשאלה דחופה (כי המבחן בעוד יומיים)- תוכל/י להתקשר אלי 054-6956624, ואני בעזרת ה' אפנה את השאלה לרב ואחזיר תשובה בהקדם. שיהיה בהצלחה במבחן
 

toto41

New member
בדיוק בגלל זה שאלתי האם לגיטימי ולא כתבתי את

השאלה. בכל אופן תודה רבה
 

I S A A K

New member
אכן ,אי אפשר ללמוד דיני אישות דרך הפורום

אני מציעה לך לגשת לרב מוסמך -עם תרצה אפנה אותך ,באזור מגורך
 
למעלה