שלום דייגים :)

KOOZA

New member
שלום דייגים :)

אז ככה אני חדש בקהילה. יש לי חכת בוס 6 מטר וחכה טלסקופית (הזאת עם הטבעות. תקנו אותי אם אני טועה) של Daiwa אלמנה שחורה 350 באורך של 3.7 נראה לי. של לי גם רולר של אוקומה לחכה הטלסקופית. אני בן 15 ואני דג כבר 3 חודשים בערך (מאז החופש הגדול). יום אחד אבא שלי בא אלי ואומר לי "רוצה לבוא איתי לדוג בפארק דייג?" אז מה?! אני לא אבוא, אז באתי. אהה... וגם אחי הקטן בן 10 בא איתנו. השכרנו שם חכת בוס מסקנה, סל, וקנינו פתיון מעפן. אנחנו יושבים, החכה במים. עוברת חצי שעה ואח שלי מתחיל לבכות שהוא רוצה הביתה. קיצור ישבנו שם איזה 4 שעות בלי דג שום דג. היינו מאוכזבים אבל לא איבדנו תקווה, חזרנו לשם גם שבוע אחרי זה ואותה תוצאה וגם שבוע אחרי זה וגם אותה תוצאה. החלטנו דיג זה לא בשבילנו. שבוע אחרי הדייג האחרון בפארק דייג מזמין אותנו לדוג חבר של אבא שלי מהעבודה. אז נסענו איתו. המקום שדגנו הוא בחוף ליד הערובות בחדרה. חבר של אבא שלי מביא לי חכת רולר, מלמד אותי להשתמש בא ואני מתחיל לדוג עם פתיון שרימפס. אני מתחיל להרגיש כל הזמן אכילות ואז אחרי איזה רבע שעה אני תופס דג קטן. איך שאני רואה את הדג אני מאושר כמה ילדה קטנה שקיבלה את הסט איפור הראשון שלה. ממשיך לדוג ואחרי עוד רבע שעה אני מוציא עוד דג קטן. אחרי אותו דיג אני אומר לאבא שלי "אבא, אנחנו חייבים לקנות חכה עם רולר". אחרי כמה ימים אנחנו נוסעים לשוק בכפר קאסם וקונים שם חכה טלסקופית עם רולר במאתיים שקל ועוד ציוד שלא כלול במאתיים שקל. אני ואבי הולכים לדוג כמה פעמים בים ולא תופסים כלום. אני מוותר על הדייג והחכה שוכבת לה בפינה בחדר. מתחילה שנת הלימודים 2005-2006 ואז אני מגלה שחבר שלי גם התחיל לדוג בחופש. קבענו לדוג פעם אחת ומאז מדי שבוע אנחנו הולכים לדוג ביחד ולפעמים מביאים חבר ונותנים לו חכת בוס אחת שידוג איתנו. אבא שלי כבר לא דג איתי, הוא רק מסיע אותנו לפעמים. אנחנו דגים בעיקר במרינה בהרצליה כי זה הכי קרוב אלינו ואנחנו יכולים גם להגיע באוטובוס. החבר שאני דג איתו הוא די חדש בפורום והוא גם סיפר לי על הפורום. הכינוי שלו הוא fish en zone . אני מקווה ללמוד הרבה מהקהילה הזאת, וכבר קראתי הרבה מאמרים שעזרו לי מאד. אני הייתי כבר במפגש אחד - המפגש שהתקיים בסמינר הקיבוצים. ואני בא למפגש ב-23.
 

Big White

New member
וואו זה רק אני או ש...

הרבה נוער מתחיל לדוג
דבר ראשון שלוך לך בחור שוק בכפר קאסם? איפה אתה גר? ובהצלחה
 

KOOZA

New member
......

אני גר בכפר-סבא אבל חבר של אבא שלי אמר שהוא קנה את החכות שלו בשוק הזה ומאד זול שם אז הלכנו גם לקנות שם.
 

בשרטי

New member
היי קוזה!../images/Emo140.gif

ברוך הבא! המוכר בכפר קאסם זה סמי הדייג. תהנה!
 

Big White

New member
כנס בבקשה

הממ בקשר לציוד איזה רולר קניתה? דגם,חברה משהו? ואיפה החנות שלו נימצאת שם? וכמה עלה הרולר?
 

KOOZA

New member
תשובות:

קניתי רולר של אוקומה. מצורפת תמונה שלו בהשוואה לבקבוק שעושים איתו סודה. קניתי את הרולר בשוק בכפר קאסם וזאת לא ממש חנות זה יותר דוכן. את הרולר קניתי יחד עם החכה וזה עלה לי ביחד 200 שקל.
 

Big White

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gifוואו

הרולר הזה מפלצתי מדי בשבילי!! יש לו שם משהו יותר קטן? הרולר הזה מתאים לג'ירג'ור? איפה הדוכן הזה נימצא אתה יכול לצייר מפה?
 

KOOZA

New member
בטח...

שיש לו יותר קטנים. לקחתי את הרולר הכי גדול שהיה באותו יום. אני לא יודע אם הרולר הזה מתאים לז'ירז'ור. זה שוק קטן. תסתובב שם קצת ותמצא את הדוכן.
 

הונדסון

New member
איפה בדיוק נמצא השוק הזה?

בתוך כפר קאסם או במחלף קסם? איזה ציוד יש להם שם? תודה מראש.
 

KOOZA

New member
ממחלף

קסם תסע לכיוון איזור תעשייה אפק (איזור תעשייה חדש של ראש העין). כשאתה מגיע לפניה ימינה לאיזור התעשייה, אל תפנה! תמשיך ישר כ-100 מטרים עד שיש לך פנייה שמאלה. תפנה שמאלה וסע ישר עד שתגיע לשוק. הציוד שיש להם הוא: חכות,רולרים, מצופים, משקולות, קרסים ועוד כמה דברים שאני לא זוכר.
 

הונדסון

New member
הפנייה שמאלה היא בכיכר, נכון?

אם כן, אז אני יודע למה אתה מתכוון. זה שוק שמוכרים בו גם ציפורים ובע"ח. לדעתי האישית יש שם המון ציוד גנוב (לאו דווקא ציוד דיג), אבל אני אבדוק את הנושא. ידוע לך אם זה פתוח גם באמצע השבוע? הציוד שם הוא חדש?
 

KOOZA

New member
כן זה השוק הזה.

אני לא יודע אם השוק פתוח גם באמצע השבוע. כשהלכתי לקנות את החכה היה שבת. הציוד הוא חדש.
 

בשרטי

New member
תסלחו לי2

מי שמוכר בשוק קאסם בשבת זה סמי הדייג(ראה פרטים בלוחות) חבל להגיד שיש שם ציוד גנוב וכו'.... מאחר ויש לי כובע מסויים על הראש אני יכול להגיד "רק" שאני בטוח שציוד גנוב אין שם!! ושאני מרוצה מסמי. נקודה.
 

באדי

New member
אני רואה שקמחי לא מגיב אז אני נאלץ

לבצע את העבודה בשבילו.... איזה כובע יש לך בדיוק ? כזה שמכסה את כל הקרחת או רק חלקה ?
 

sigmar

New member
ב ה צ ל ח ה ו ב ר ו ך ה ב א !

אני אוהב את המרינה בהרצליה,מתאימה לדייגים מתחילים ובד"כ לא מאכזבת.
 
למעלה