שלום דחוף עזרה בבקשה

שלום דחוף עזרה בבקשה

אז ככה אתחיל ואומר שאני עובדת במוקד שירות לקוחות
והחליטו לבטל מוצאשים ואחרי חודש החזירו משמרת מוצאש שמתחילה מ19:00 עד 23:00 והודיעו לי ביום ראשון שאני משובצת לאותו שבוע למשמרת המוצאש. אני כבר קבעתי עם המשפחה בעיר אחרת רחוקה מפגש ושינה אצל הורי עם בעלי ואמרתי שלא יכולה וניסיתי להחליף עם נציגים אחרים כמובן שאף אחד לא יכל אז בסוף מעצבים בהתכתבות עם המנהלת הישירה שלי רשמתי לה "אז אני מצטערת אני נאלצת לסיים את תפקידי" זה קרה ב30/11/15. מאז המשכתי לעבוד רגיל להגיש משמרות וקיבלתי יחס מגעיל לא עונים לי לשאלות ייעוץ מעירים מגעיל ומנסים להוכיח שאני אחרי שנה לא יודעת את העבודה. גם לפני התקרית הזאת היחס היה מזעזע אבל הוא הוחמר. אני באתי בשישי לעבודה ורואה שיש שימוע שיחת ברור בשלישי הקרוב ב29/12 . השאלה אם ההודעה שכתבתי בוואסטפ על ההתפטרות תקפה? האם ישללו ממני פיצויים? האם אוכל להגיד שבאתי לעבוד והדבר נכתב בסערת רגשות, גם התלוננתי בפני מנהלת המוקד על היחס הזה והיא הראתה את ההודעה שרשמתי לה במוקד לאחרות מנהלות ועשתה צחוקים.
אני רוצה שיפטרו אותי ושאקבל את המעט פיצויים וזהו
 

אורן19761

New member
התפטרות עידנא דרתיחא

החלטת התפטרות בזמן עידנא דרתיחא זמן כעס החלטה לא שקולה ואינה תקפה, החוק לטובת העובד.
לשלוח מכתב למעסיק והעתק בישבילך ולדרוש מימנו לשיפור יחסי מעסיק עובד.
 
תודה על התגובה

אני צריכה הסבר אני שלחתי בוואסטפ את ההודעה של ההתפטרות בשעת כעס וסערת רגשות ותכלס לא רשמתי מתי עוזבת וכלום. אבל בפועל אני כן מעוניינת שיפטרו ואני אקבל פיצויים ואעוף מהמקום המחורבן הזה.
הבעיה שאם ישאלו בשיחת ברור/שימוע אם רוצה להישאר חייבת להגיד כן אחרת זה יחשב שאני מסרבת ומתפטרת אבל אני יכולה להגיד שהיחס לא מתאים לי הדיבור הערות .
אין לי איך להוכיח שמעירים בצורה לא יפה שלא עונים לשאלות שעונים בגסות או שלא עונים בכוונה העובדים האחרים פוחדים לא רוצים לדבר.
 

אורן19761

New member
שליחת מכתב לפני שימוע

לא צריך לפחד ממעסיק שמשליט פחד בעובדים.
שלחי לו מכתב והעתק בשבילך לפני שימוע, איינך צריכה הוכחות לכך שיחסי מעסיק עובד גרועים.
 
למעלה