שלום גם אני נוסעת

בטוח?

אני לא רוצה סתם שיצאו לי תמונות מגורענות שלא לצורך הבעיה ב 400 זה גם שמספיק שיהיה ים שמש אחד וזה יותר מדי. מצד שני, אתה חושב שב 200 לא תהיה רגישות מספיקה לאור ולצבעים? (יש משהו באמצע?)
 
אני חושב שזה בסדר

400 זה לא כזה גרעיני, ואפשר ללכת על פילים של 24 כל צרה שלא תבוא. לשיקולך
 

geostant

New member
אני נוסע בראשון או שני

עוד לא סגרתי כרטיס אפילו במקרה הכי גרוע אני יצא בשבועות
 
איזו עדשה יש לך?מצלמה?

בדרך כלל פילם 200 הוא מעל ומעבר.דומה מאוד לפילם 100 . 400 לימי סגריר ממש אפורים וחשוכים. ומה יהיה אם תרצי לצלם בפאבים אנגליים טיפוסיים?
 
יש לי Nikon n-90

ומגוון די גדול של עדשות. לא מטריד אותי לצלם בפאב אנגלי, יותר מטריד אותי אם תהיה שמש ואני ארצה לצלם נופים. מצד שני, אמרת ש 400 מתאים לימים ממש מעוננים ונראה לי שבאנגליה רוב הימים הם כאלה, לא?
 
400 אינו לנוף שטוף שמש,אם לכך כוונת

הייתי לוקחת בתיק שני סוגים - 100\200 ו400 (או אפילו יותר,תלוי היכן תצלמי) זו לא בעיה להחליף סרטים באמצע במצלמת רפלקס.אם יש לך פונקצית השארת הלשונית בחוץ במצלמה(אופציית משתמש) ,או בעזרת שולף מיוחד (יש בכל חנות צילום-קומפקטי,גם במחיר).הייתי מחזיקה מדבקות קטנות זוהרות למקרה של סרט כזה - על המדבקה רושמת כמה תמונות צולמו-ומדביקה במקום בולט על האריזה-למניעת טעות.כמובן,אם יש לך אופציה כזו. אופציה נוספת-סרטי ש\ל לפיתוח צבעוני,TCn400 של קודאק למשל-הגרעיניות שלהם היא כמו סרט 100 ,ויש לך כאן מהירות 400 ,שאפשר אפילו לדחוף ל800 בלי בעייה,ולפתח רגיל,כלומר,לא צריך לצלם את כל התמונות בסרט באותה המהירות.אי אפשר בכל סרט.כאן אפשר.צלם אחד אמר לי,אפילו ביצעתי.הוא צדק. אבל כמובן שכאן את מוותרת על הצבעים...טוב,מי אמר שאי אפשר לאכול מהעוגה ולהשאירה שלמה?
 
למעלה