שלום בנות
יש מקום לעוד יולדת?

ש ר ו ן2

New member
שלום בנות../images/Emo140.gifיש מקום לעוד יולדת?../images/Emo13.gif

נעים מאד! למי שלא מכירה , אני שרון, אמא של הדר בן 7 ואיתמר בן 3 . ומיום ראשון, גם אמא של ליאור, יונק רך וענוג...
ההתאוששות שלי הפעם מהלידה , הרבה הרבה יותר קשה מהלידה הקודמת, בעיקר קשה לי עם כאבי התפרים, הטחורים ועם גודש נוראי ופטמה סדוקה בשד אחד. יש לי משחת הממליס של ד"ר פישר , האם היא טובה גם לתפרים? עוד טיפים לטיפול והרגעת כאבי תפרים, יתקבלו בברכה
 
../images/Emo140.gif

נדמה לי שהמשחה טובה גם לתפרים. לטחורים יש גם משחות טובות.(פרוקטוגליבנול נדמה לי) לפטמה הסדוקה-אולי דרבוקה?
 
שרונייי!../images/Emo24.gif../images/Emo65.gif

מזל טוב! תראי, את עוד לא שבוע לאחר לידה, אז בטח שאת מרגישה שעוד לא התאוששת. לא יודעת לגבי הממליס. לתפרים - מאוד עזר למרוח קרם קלנדולה לחתכים ופצעים של WELEDA, למבוגרים כמובן, לא לתפרחת חיתולים. יש בסופרפארם. גם מרחתי שמן לבנדר שמאוד עזר וגם מחטא את המקום. את שניהם למרוח בסביבה ולא להחדיר לנרתיק. הרבה הרבה שטיפות רק עם מים פושרים. כמה שיותר, זה מחלים מהר יותר. גודש וסדקים - את יודעת שאת צריכה לפנות ליועצת הנקה, נכון? בטח מישהי מפורום הנקה תשמח לקפוץ אליך לתיקון קטן של התפיסה. התאוששות מהירה והתאקלמות נפלאה! איך הדר ואיתמר מקבלים את ליאור?
 

אפרת12

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

אני סומכת את ידי על התשובות לד"ר פישר יש גם מגבונים שטובים להרגעה גם של טחורים וגם של תפרים. לפטמות - פיורלן של מדלה ומומלצת בחום פגישה עם יועצת הנקה. והמון-המון מזל טוב
 

rc11

New member
מזל טוב../images/Emo65.gif

לתפרים וגם לטחורים עזר לי מאוד ג'ל עזרקאין. שמים אותו במקרר במשך היום ומוציאים רק כדי למרוח. זה מקרר, מרגיע ומאלחש את האיזור. לשטוף הרבה במים, אחרי כל כניסה לשירותים כדאי לשטוף. גם ישיבה באמבטיית מיים פושרים-חמימים עוזרת להרגעה. לטחורים מומלץ גם קומפרסים של מגנזיום.
 

עמית@

New member
שלום לכם! מזל טוב מכל הלב

תרגישי טוב
לי מאוד עזר למרוח משחה המיועדת לטחורים (פרוקטו משהו..) זה עזר מאוד לתפרים, ויש להם גם מגבונים שהשתמשתי בהם כל הזמן, עזר מאוד. מזל טוב להולדת הליאור הרך.
 

ש ר ו ן2

New member
תודה על קבלת הפנים והעיצות../images/Emo39.gif

במהלך הלילה והיום חל שיפור בגודש . לגבי התפרים, אני עושה המון אמבטיות ושטיפות בלי סוף. מרחתי את המשחה וזה שרף לי מאד.... כנראה שאין מנוס מלחכות לזמן שיעשה את שלו
וזהו סיפור הלידה הקצר(ה) שלי...
 

דפנה מי

New member
ברוכה הבאה../images/Emo39.gif

לי גם המליצו לסבן את האזור במקלחת עם סבון תרחיץ פולידין. נעזרתי גם במשחה של וולדה (ששורפת מאוד אבל גם מאוד עוזרת) ופדים מגנזיום קפואים.
 
מזל טוב../images/Emo65.gif

לא מנסיון אישי (לא היו לי תפרים במקום הנכון...) - אבל ב"דיאדה" יש חליטת צמחים לאמבטיה שמאוד מאוד עוזרת (חברות דיווחו על הקלה מיידית משמעותית). וחוץ מזה - המון מזל טוב ואושר רב!
 
למעלה