פס זה פס ולא יעזור כלום
ההריון הנוכחי שלי התחיל בדימום שהייתי בטוחה שזה ההתחלה של המחזור, אבל לא כל כך התאכזבתי כי זו היתה הפעם הראשונה שהתחלנו לנסות כך שהייתי בטוחה שיקח לי כמה זמן להיקלט למרות שבילד הקודם גם בניסיון הראשון זה נקלט, אבל הפעם לא חשבתי שזה ילך כל כך מהר, בקיצור לאחר יומיים איחור קניתי 2 בדיקות ועשיתי אחת והיא הראתה תשובה שלילית קטלנית, לאחר יומיים נוספים למרות שהיה לי כאילו התחלה של מחזור ניסיתי לעשות בדיקה נוספת בשירותים בעבודה, והיה פס חלש חלש חלש חלש חלש, הייתי בטוחה שאני מדמיינת ,וקראתי לאחד העובדים שאני בקשר טוב איתו שיתסכל ויגיד לי אם אני מדמיינת, והוא גם חשב שזה פס ואז למחרת בבוקר עשיתי שוב בדיקה אבל בשתן הראשון של הבוקר והיה עדיין פס חלש אבל יותר ברור מהקודם, בקיצור פס זה פס זה פס והיום אני בשבוע 18 עם דובינה קטנה בבטן