שלום בנות יקרות - עזרה

זרזירית

New member
שלום בנות יקרות - עזרה

עשיתי היום בדיקה לאחר יום איחור ויצא פס חלשלוש עליי לציין שעשיתי את הבדיקה באמצע היום לאחר ששתיתי המון מים. יש כאן בנות שהריונן התחיל בפס חלשלוש?
 
לי התחיל ככה

ושבוע אחרי הבדיקה הזאת כבר היה לי פס בולט גדול אדום ויפה!!! אבל אולי זה אינדבידואלי.
 

talyeled

New member
ממה שהסבירו לי, ההורמון שיוצר

את הפס קיים רק כשאת בהריון. כלומר: פס זה פס, ולא משנה כמה הוא חלש או חזק - אם יש פס זה אומר שאת בהריון. אבל אם את בכל זאת לא בטוחה, אפשר לעשות עוד בדיקה בעוד כמה ימים, או אפילו בדיקת דם.
 

meravido

New member
מצד שני, ומבלי להכניס ללחץ

אצלי זה העיד על הריון כימי שנספג כעבור כמה ימים. אבל הכי טוב שתחכי כמה ימים ותעשי את הבדיקה על הבוקר עם השתן הראשון כמו שהם ממליצים. שיהיה בהצלחה.
 

שמופי2

New member
גם אצלי התחיל בפס חלשלוש שהיום

הוא עוברון גדול ושמן בשבוע 31.
 

תותית311

New member
|כמו שכולם אומרות פס הוא פס הוא פס

גם לי זה התחיל ככה בדקתי 3 ימים לפני האיחור במחזור וגם בדקתי באמצע היום ואחכ גם בלילה ואחכ גם בלילה שאחריו בקיצור כמו כולן בערך בדקתי את זה מכל הכיוונים
אז מחזיקה לך אצבעות חזק חזק
 

סופגי22

New member
פס זה פס ולא יעזור כלום

ההריון הנוכחי שלי התחיל בדימום שהייתי בטוחה שזה ההתחלה של המחזור, אבל לא כל כך התאכזבתי כי זו היתה הפעם הראשונה שהתחלנו לנסות כך שהייתי בטוחה שיקח לי כמה זמן להיקלט למרות שבילד הקודם גם בניסיון הראשון זה נקלט, אבל הפעם לא חשבתי שזה ילך כל כך מהר, בקיצור לאחר יומיים איחור קניתי 2 בדיקות ועשיתי אחת והיא הראתה תשובה שלילית קטלנית, לאחר יומיים נוספים למרות שהיה לי כאילו התחלה של מחזור ניסיתי לעשות בדיקה נוספת בשירותים בעבודה, והיה פס חלש חלש חלש חלש חלש, הייתי בטוחה שאני מדמיינת ,וקראתי לאחד העובדים שאני בקשר טוב איתו שיתסכל ויגיד לי אם אני מדמיינת, והוא גם חשב שזה פס ואז למחרת בבוקר עשיתי שוב בדיקה אבל בשתן הראשון של הבוקר והיה עדיין פס חלש אבל יותר ברור מהקודם, בקיצור פס זה פס זה פס והיום אני בשבוע 18 עם דובינה קטנה בבטן
 
מזל טוב........./images/Emo9.gif

אצלי בבדיקה הראשונה לא היה בכלל פס........ אבל הייתי בטוחה שאני בהריון לאחר יומיים עשיתי שוב בדיקה,בבוקר,כמו שצריך,והיה פס ממש חלש,שאחרי כמה דקות נעלם בכלל......... והיום אני כבר בשבוע ה18........ עם עובר פעיל ומדליק בבטן....... פס זה פס.........
 
למעלה