שלום בנות...אני עוד לא כאן-אבל שאלה
אני לא מצטרפת לפורום הזה רישמית עדיין.הייה לי טוב בבית החם הזה למשך 4 חודשים שלמים אבל נעלצתי לעזוב אותו לפני 5 חודשים (בדיוק 5,יום ביום).לפני שבוע וחצי קיבלתי בטא חיובית,ביום חמישי ראיתי שק הריון,אבל אני עדיין מלאה פחד והסטרית לחלוטין-ולכן לא רוצה להצטרף עוד. אבל...אין לי למי לפנות חוץ מכן עם השאלות המציקות והתופעות שמכניסות אותי להסטריה מוחלטת וליאוש טוטלי. אז שלאה: ההחזרה הייתה ב-2.4, כלומר עכשיו זה שבוע 5+כמה (השאיבה הייתה בסוף יולי לכן ממנה אני לא אחשב ההריון הזה). מאתמול יש לי הפרשות מוזרות (סליחה על התאור) ריריות וחומות (אין דם,אין אפילו גוון של אדום),לא כל הזמן,אני מגלה מדי פעם.התקשרתי לרופאה שלי,היא אמרה להגיע ביום רביעי ל-א.ס., היא חושבת שקרוב לודאי זה כלום,אבל אם יהיה משהו נוסף (דימום או כאבים) להתקשר אליה ואז היא תגיד מה לעשות.אין לי כאבים.מה אתן אומרות? מוכר? היה למישהי? יש סיבה לפניקה? אני לוקחת 3 אסתרופם ו-2 גסטונים ליום,אף פעם לא שכחתי ולא התבלבלתי... תודה מראש ותחזיקו לי אצבעות.
אני לא מצטרפת לפורום הזה רישמית עדיין.הייה לי טוב בבית החם הזה למשך 4 חודשים שלמים אבל נעלצתי לעזוב אותו לפני 5 חודשים (בדיוק 5,יום ביום).לפני שבוע וחצי קיבלתי בטא חיובית,ביום חמישי ראיתי שק הריון,אבל אני עדיין מלאה פחד והסטרית לחלוטין-ולכן לא רוצה להצטרף עוד. אבל...אין לי למי לפנות חוץ מכן עם השאלות המציקות והתופעות שמכניסות אותי להסטריה מוחלטת וליאוש טוטלי. אז שלאה: ההחזרה הייתה ב-2.4, כלומר עכשיו זה שבוע 5+כמה (השאיבה הייתה בסוף יולי לכן ממנה אני לא אחשב ההריון הזה). מאתמול יש לי הפרשות מוזרות (סליחה על התאור) ריריות וחומות (אין דם,אין אפילו גוון של אדום),לא כל הזמן,אני מגלה מדי פעם.התקשרתי לרופאה שלי,היא אמרה להגיע ביום רביעי ל-א.ס., היא חושבת שקרוב לודאי זה כלום,אבל אם יהיה משהו נוסף (דימום או כאבים) להתקשר אליה ואז היא תגיד מה לעשות.אין לי כאבים.מה אתן אומרות? מוכר? היה למישהי? יש סיבה לפניקה? אני לוקחת 3 אסתרופם ו-2 גסטונים ליום,אף פעם לא שכחתי ולא התבלבלתי... תודה מראש ותחזיקו לי אצבעות.