שלום! אשמח לעזרה

shlolit22

New member
שלום! אשמח לעזרה

אנחנו זוג צעיר, רוצים לקנות רכב. התקציב הוא 25K הדרישות הן שיהיה אוטומטי, בעל צריכת דלק מינימלית, ועלויות אחזקה נמוכות ככל האפשר. כמו כן אנחנו רוצים לקנות רכב שקיים בשוק בכמות מספיקה כדי שחלקי החילוף לא יהיו יקרים. (האוטו הקודם הוא פיאט) אנחנו מוכנים להתפשר על זווית הגב ועל אבזור. חשבנו על כמה אפשרויות ונשמח לשמוע מכם מה דעתכם: 1.פורד פיאסטה- שמענו שהיא אמינה מאד, אך מהי צריכת הדלק של הדגם האוטומטי במחיר הנ"ל ? מהן עלויות התיקון? 2. דיהסטו סיריון: מדוע המחירון שלו נמוך כל כך? זה הדאיג אותנו. ונשמח לשמוע לגביו את אותם דברים 3. פיאט פונטו, השאלה היא מה אתם אומרים על הגיר הרציף? וכמובן עלויות... 4. טויוטה סטארלט- שמענו שמרווח הגחון בעייתי נשמח לשמות נוספים של מכוניות! תודה רבה!!!
 

חן 1111

Active member
מאלו שציינתם הייתי בוחר בסטרלט

אני לא חושב שמרווח הגחון שלה כל כך בעייתי. בדרך כלל השמועות האלו מתחילות ממישהו שניסה לעשות עם הרכב משהו שלא צריך. גם הסיריון צריכה להיות טובה. גם דיהטסו שרייד. גם סוזוקי סוויפט. הפונטו בסדר. היא פחות אמינה אבל החלקים זולים. לא הייתי הולך על הגיר הרציף. גם הפיאסטה בסדר. אבל עדיין לא הייתי בוחר באוטומטית. במיוחד אם אתם חייבים אוטומטי, תישארו עם היפניות.
 

tzvika pick

New member
אני לא חושב שהפונטו עם הגיר

הרציף נכנסת בתקציב שלך. בכל מקרה, היתה לי פונטו עם גיר כזה ויש לי המון שבחים עליו ועל ביצועיו. גיר מעולה. בסטארלט אכן מרווח הגחון בעייתי, ברמה כזאת שדוקרנים ביציאה מהחניון משפשפים את תחתית הרכב. השאלה היא האם זה מפריע לכם, והאם כל יום אתם מטפסים על מדרכות ודיונות. חוץ מזה, הרכב מעולה, אמין וצפוף רצח.
 
למעלה