שלום אשמח לעזרה!!!

שלום אשמח לעזרה!!!

כשאני מקליטה משהו בmp ואז אני רוצה להעלות אותו למחשב הוא כותב לי שלwindows אין אפ\רות להפעי לאת הקובץ.. מה אני צריכה לעשות?? תודה רבה!!!
 
שלום..

מה ז"א איזה סוג קובץ?? כתוב עליו record זה הדבר היחיד נראה לי שאני יודעת להגיד
 

dror840

New member
ככל הנראה

מדובר בקובץ wave שהוקלט בסטנדרט שונה. עיקבי אחר ההוראות: http://www.free-codecs.com/guides/How_to_install_default_codecs_in_Windows_XP_2000.htm בהצלחה
 
אני כנראה ממש בורה במחשבים..

אין לי מושג באנגלית.. איפה אני צריכה לחפש את מה שהם אומרים שם?
 

dror840

New member
את צריכה דיסק של XP בתור התחלה

בצעי את ההוראות: (אני מתרגם יתכן שיהיו קצת שינויים כפי שזה מופיע אצלך) לוח הבקרה - הוספת חומרה חדשה - הבא לסמן "כן כבר הוספתי את החומרה" וללחוץ "הבא" תופיע לך רשימה. תגללי לתחתית ותבחרי ב"הוספת חומרה חדשה" וללחוץ "הבא" תבחרי ב -"התקנת חומרה שאני בוחר ידנית מרשימה (מתקדם)" וללחוץ "הבא" תופיע רשימה. לגלול ל- "שמע, תמונה ובקרי משחק" לבחור ב"התקני מערכת סטנדרטיים" (האפשרות הראשונה בחלון "יצרן") ואז על כפתור "מתוך דיסק" למטה. יפתח חלון נוסף. ללחוץ על "עיון". וללכת ל- C:\Windows\System32 ולחפש את הקובץ mmdriver.inf (אם הוא לא נמצא שם, תחפשי אותו בעזרת חיפוש רגיל של וינדוס. ודאי שהוא לא מוסתר). תבחרי - "פתח" ואז לאשר. אם תופיע אזהרה ללחוץ "המשך בכל מקרה". אז תופיע לך התמונה בקישור שנתתי. תתקיני את הקודקים שמסומנים שם (אחד בכל פעם). תאתחלי מחשב אחרי כל פעם ותקווי לטוב בהצלחה
 
מה זה דיסק של xp?

אני לא יותר מדי מבינה במחשבים.. זה משהו שצריך לקנות או שיש לי אותו?
 
יש תשובה.???

ויש אפשרות שלהבא אני אקליט איכשהו בmp בדרך אחרת וזה כן יעלה לי למחשב??
 

dror840

New member
זה דיסק של מערכת ההפעלה

אם יש לך תוכנה מקורית אמור להיות לך אותו ואם לא אז תקני או תשיגי. וכל התהליך הזה הוא רק השערה שלי לבעיה שלך מפני שהיה עוד מישהו שהמיג את העיניין. את לפי דעתי לא יכולה לשנות באם פי את הפורמט שהוא שומר, אז התשובה לשאלתך היא לא.
 

dror840

New member
הכי דרוע...

תקליטי את השיעור עם האם פי שלך ואח"כ תעביר למחשב אחר ותנסי עליו. זה גם יתן לך אינדיקציה לגבי הבעיה (רק אצלך או בכל מקום). אח"כ תוכלי לצרוב אותו על דיסק ולקחת הביתה. ומה הסיומת שלך הקובץ שנראה שאני בכלל בכיוון. שכחתי לשאול (קליק ימני - מאפיינים, ושם תסתכלי record נקודה משהו)
 
לא יודעת לא כתוב כלום .. הדבר היחיד שכן--

בסוג קובץ כתוב: קובץ ACT אשמח לעזרה... תודה!
 
נראה לי שזה הקישור אם הצלחתי לעשות את זה..

http://www.sendspace.com/file/3e98x4 פשוט אני ואנגלית לא חברים כ"כ טובים תודה
 

NLO

New member
אלא אם הקלטת 2 שניות...

של רעש סטטי (מה שאני מקבל בכמה תוכנות שונות)... אני לא מצליח.
 

dror840

New member
תורידי

http://www.logipole.com/indexe.html את התוכנה הזו. היא מתמודדת עם קבצים כמו שלך. ותראי כמה חשוב לתת את כל הפרטים אחרת אנחנו סתם טוחנים מים.
 

dror840

New member
צודקת

לגלול למטה ותחת הכותרת konvertor ללחוץ על download (יש לידו דגל סגול). יפתח לך מסך Konvertor Download Center Name Version Size Date Server 1 Server 2 Konvertor 3.57.3 9.5 MB 05/10/2007 Download Download זה מה שיהיה בשורה הראשונה. תלחצי download תורידי ותתקיני. תפתחי את התוכנה בתפריט file תעשי open ותפתחי את הקובץ עם הסיומת שלך.
 
כמה שאלות...

יש שתי קבצים שאפשר לפתוח את מה מהם? server1 או 2? להפעיל או לשמור את הקובץ? מה זה תפריט file? איפה זה נמצא? תודה רבה!
 

dror840

New member
זה לא משנה מאיזה server

תשמרי את הקובץ במקום שתדעי להגיע אליו. תפעילי אותו ותתקיני את התוכנה. כשהיא תסיים תפעילי אותה דרך אייקון על שולחן העבודה (אם היא יצרה כזה) או דרך תפריט התחלה. אז (אני משער) יהיה לך בתוכנה תפריט file. אם את מסתבכת נסי לגרור את הקובץ שלך לחלון של התוכנה. בנוסף, הקובץ שהעלית לבקשת NLO זה הקובץ של ההקלטה שלך? 2 קילו בייט? 2 שניות הקלטה?
 
למעלה