שלום אשמח להצטרף לפורום

tamidb

New member
שלום אשמח להצטרף לפורום

אני אמא לילדה בת 12. לאחרונה גילינו שהיא צריכה מכשירי שמיעה. פנינו בתחילת החודש והאישור שקיבלנו להשתתפות היה לפי הההשתתפות הישנה. לכן הגשנו שוב בקשה נראה מה יקרה. עלות שני המכשירים 16.000 שח זה ממש מטורף.
 

אתי77

New member
ברוכה הבאה!

המחיר ממש מטורף, וזאת הסיבה שהאירוגנים השונים נלחמו כל כך כדי להשיג את הגדלת המימון. ביום שני הבא תתארח בפורום מיה צפתי, עובדת סוציאלית, ואולי היא תוכל לעזור לך בנוגע להחזרים. מה שכן, מניסיוננו, כמו לכל דבר אחר, כדאי לברר בכמה מקומות. אין לי מושג מאיפה את, ומי המליץ לכם על המכשירים. לבעלי היה מאד חשוב בזמנו שמי שנותן לנו ייעוץ לגבי התאמת המכשיר לא יהיה גוף שמוכר מכשירים. בכל מקרה, כמו לכל דבר, חשוב לבדוק מהי תקופת הניסיון של המכשיר, ולבדוק שיש לכם תאריך לבדיקת שמיעה עם המכשיר לפני שנגמרת תקופת הניסיון, חוץ מזה שכדאי כמובן לבקש הנחה... לרוב, יש הסכמים בין המוכרים שאף אחד לא נותן הנחה. אני לא בטוחה שבפועל זה נכון...
 

tamidb

New member
הינו גם בשמע

שלא המליצו על מכשיר מסוים ככה שבעצם המקום היחיד שממליץ הוא גם המקום שמוכר. בכלל לא אמרו לנו שיש תקופת ניסיון למכשיר ולא צינו שצריך לעשות בדיקת שמיעה עם המכשיר. אולי זה קשור לסוג הבעיה השמיעתית. הבנתי שהמכשיר רק אמור להוות הגברה וככזה אין בעית הסתגלות ואין בעיה בהתאמה. אני מחולון .
 

tamidb

New member
אולי מישהו יודע

האם ניתן לקבל אישור לנכות הילדה בלי לקבל גימלה (כי הילדה מקבלת גימלה אחרת ואין כפל ) אך מאידך היותה נכה מקנה לה גם זכויות אחרות אותן אינה יכולה לממש בלי אישור לנכות. תודה
 

אתי77

New member
אישור נכות

אני לא יודעת. אבל ביוםחמישי יתפח שירשור של שאלות לעו"ס שתענה על שאלות מסוג זה בתחילת שבוע הבא. כדאי לשאול שוב שמה.
 

אתי77

New member
בחירת מכשיר שמיעה

למיטב ידיעתי,לא משנה איזה מכשיר קונים אמורה להיות תקופה (בין חודש לחודשיים תלוי בחברות) שבה יכולים להתנסות ואם יש קושי כל שהוא, אם רואים שזה לא מתאים, אפשר להחזיר את המכשיר. בדרך כלל נהוג לתת צ'יק דחוי לעוד חודשיים ופשוט החברה מפקידה את הצ'ק לאחר תקופה הניסיון. אפשר לפעמים גם להשאיל מכשיר שמיעה מ"שמע" לניסיון. בכל מקרה, אני תמיד מעדיפה לשמוע חוות דעת שניה לפני כל קניה...ועוד יותר אם מדובר על קניה של מכשיר רפואי...שעולה 16000 שח... בעוד שבועיים תתארח כאן קלינאית תקשורת והיא תוכל לענות בצורה מקצועית יותר.
 
למעלה