שלום אפשר שאלה?

שרון288

New member
שלום אפשר שאלה?

היי לפני כמה זמן הצעתי לבחור אחד מהחבורה הדנדשה שלנו (7 חבר'ה) שהכרתי במשך שנה, ושחשבתי שפלירטט איתי, לצאת איתי. במשך זמן רב כולם שאלו אותי למה אנחנו לא יוצאים, כי יש ביננו סוג של כימיה, והוא גם די הבליט את זה. בסופו של דבר הצעתי לו לצאת. הוא סירב. היום, אחרי כמה חודשים, יש לנו מפגש של החבר'ה והוא מגיע. כולם מצפים שאבוא גם אני, למרות שהם יודעים שהוא דחה אותי. השאלה האם אני אמורה ללכת? ז"א, להתעלם מהמבוכה, השפלה, והכעס שיש לי כלפיו? האם אני אצטייר כקטנונית? חשוב לציין שאני לא הייתי מציעה לו לצאת, אלמלא שלח לי הודעות לא מעטות לפייסבוק, ובמשך זמן מסויים עשה לי טיזינג...הייתי בטוחה שהוא פשוט ביישן, אבל כנראה שהוא פשוט נהנה מכל התשומת לב ששאב ממני... מה הדבר שאתם הייתם עושים? הולכים או לא הולכים?
 
השפלה?

אין פה שום השפלה, זכותו לסרב. אין קשר בין השתייכותך לחבורה לבין הסרבן, לכן אפשר להגיע למפגש כרגיל.
 

ufffnick

New member
לא מבין מה העניין.

אתחיל בזה שיש מצב שרק פירשת את ההתנהגות שלו כ-"טיזינג"? כי מדברייך עולה שלא רק את נתת לו תשומת לב, הוא החזיר לך תשומת לב באותה מידה. יכול להיות שפשוט נהנה מחברתך וחברותך, אבל לא רואה במה שנרקם בינכם כאופציה למערכת יחסים? אני לא מבין מה יש לך לכעוס עליו... בגלל שאמר לך לא? זה משהו שאוטומטית הופך צד אחד לפוגע ומשפיל וצד שני לקורבן ומסכן?! אז הוא לא רוצה. ביג דיל. חשבתי שלגברים יש בעיות קשות עם האגו.
 
תתעלמי, אל תתני לו לתפוס תחת על העניין

תתייחסי לזה כמשהו חסר חשיבות בעיניך ותראי איך יוצא לו כל האוויר.
 

שרון288

New member
אולי לא הובנתי...

העניין לא היה פה האם הוא צודק, האם מותר לו לסרב, וכו'. העניין הוא אחר- האם אתם, הייתם יוצאים לבלות, עם אדם שהיה לכם רגשות אליו, ונתן לכם נאום "אתה ממש חמוד, אבל...". כלומר, לרקוד, לבלות וכו'? יש לציין שהוא לא ממש חלק מהחבר'ה, אלא נספח. נכון שיש לו זכות לסרב, וכמובן שאמרתי לו שזה בסדר גמור, ושזה לא ביג דיל. אבל האם הייתם רוצים, שאותו אחד שכל כך הכאיב, יופיע בערב יציאה, במיוחד שהכל די טרי? זה לא סתם מישהו שפגשתי ברחוב/אני לא מכירה שוסירב לי. אי אפשר להשוות. כשברור שזה לא הולך להיות כיף, אלא מביך?? לא הייתם פשוט רוצים שזה ימשיך להיות חלק מהעבר, כדי שתוכלו להתגבר ולשכוח?
 

באז באז

New member
זה עניין של פורפורציה

את צריכה להבין שזה לא מחמיא כמובן אבל אם זה גרם לך "כל כך הרבה כאב" אז את לוקחת את זה רחוק מדי. תחשבי על זה...
 

שרון288

New member
קל להגיד, קשה לעשות

הלוואי וזה היה כל כך פשוט לעשות, כמו שזה מתחלק לכם על הלשון... מצד שני, אני מניחה שגם אני הייתי שוכחת לרגע את הצד השני, הנעלב, והכי קל היה לי להגיד "שטוווווויווווווותתתתתתתתת................................
 

bvb6

New member
גם אם עשית לכאורה טעות , זה לא אומר שאת

צריכה לעשות עוד אחת... מה שהיה נגמר , כמו שהוא לא חייב לך כלום , את גם לא חייבת להעלב או לכעוס... מחר תצאי עם מישהו אחר ובכלל לא תזכרי שזה קרה.
 

רויטל2010

New member
מה כבר הוא הכאיב לך?

אז הוא סרב לך . כאילו שאת לא מסרבת לפעמים לגברים. איזה ילדה קטנה את נשמעת בחיי. צאי , תהני ותפסיקי עם ההעלבויות והרחמים העצמיים שלך
 

michelle2113

New member
אני לא חושבת שיש קשר לילדה קטנה.

היא דווקא נשמעת בוגרת למדי. אני חושבת שזה לא קל לצאת לבלות בקרבת מישהו שיש לך רגשות כלפיו, אך סירב לאפשרות לקשר יותר רציני אתך.
 
הולך כמו נינג'ה, הולך

למה את נותת לזה לגרום לך להרגיש בושה או מושפלת, אפשר לחשוב מי הוא בכלל !!! אם הוא דחה אותך זה עושה אותך פחות טובה? זה מוריד לך את הערך??? כולה לא רצה, וזהו פשוט תלכי ותיהיי רגיל, אין לך מה לחשוב על זה בכלל, זה סתם שטות תחשבי אם זה היה קורה לחברה שלך, היית אומרת עליה שהיא מסכנה?? מה פתאום, כי זה סתם שטות, אבל אם זו את, את חשה פדיחה והשפלה?!?! בקיצור, לכי ולכי כמו גדולה, בלי בכלל לחשוב על זה לרגע ומשפט חכם מבית היוצר שלי אנשים אחרים רק נותנים לנו את היכולת לשפוט את עצמנו דרך העיניים שלהם
 
שלום

אינך צריכה לכעוס עליו. אולי שלח לך הודעות כי רצה להתידד אתך ולא כי רצה להיות בן זוגך. אם את אוהבת אותו, אין סבה שלא תבואי לפגשו. להפך, כדאי שתחזקי את הקשר. אם את רוצה להצטרף לארוע וחושבת שתהני ממנו, אין כל סבה שלא תבואי כי את אדם חופשי.
 

wild orchid

New member
אני בטוחה שאת סירבת לא פעם לגברים

ובעצמך נתת נאום "אתה ממש חמוד וכיף לי איתך אבל...". אם זה לא השפלה אז גם סירובו לא השפלה. אין לך על מה לכעוס, שוב, אני בטוחה שלא קפצת על כל דבר שהציע לך לצאת וסיננת, זכותך כמו שזכותו לסנן אותך. עזבי את הכעסים והשפלות ואני לא יודעת מה...סה"כ הצעת ולקחת את הסיכון שהוא יסרב. הוא סירב, עכשיו NEXT. תתנהגי כרגיל, תצאי ותבלי.
 

אושרי 7

New member
טוב........זה שונה בשביל נשים!!!!!!

מאחר ובחברה שלנו עדיין מקובל שגברים צריכים לעשות את הצעד הראשון, אז נובע מכך שבאופן טבעי הם יותר מורגלים בדחיה מאשר נשים. אצל רוב הנשים, הרעיון שלא רק שהן יתחילו עם מישהו, אלא שהוא גם יסרב פשוט מעולם לא עלה על דעתן, מבחינתן זה תסריט בדיוני.
 

wild orchid

New member
אז מה?

העובדה בשטח היא אותה עובדה:הצעת=לקחת סיכון שיש מצב שתקבלי דחיה. קיבלת דחיה=לא מתאים לבן אד ולא = השפלה...
 

אושרי 7

New member
אבל העובדה בשטח...

היא שנשים תופסות את זה באופן כואב יותר מאשר גברים.
 

wild orchid

New member
אם הן החליטו לנהוג כמו גבר

ולקחת יוזמה (שזה מצויין ובכייף והכל), שילמדו לקבל את הדחיות כמו גבר.
 
איזה מגניבה את!

את אשכרה עשית את הצעד הראשון הא? good for you! תלמדי לך .. חוק, מי שעושה את הצעד הראשון.. הוא המגניב מבין השניים. ואם לבחור תיהיה בעיה בגלל שאת שם, אם זה מביך אותו או אם למישהו יש בעיה עם זה הוא מוזמן .. כאילו.. לדחוף את זה :) את צריכה לשבח את עצמך על שלקחת יוזמה ואת מניעה את הדברים, את לא יכולה לשלוט על אחרים ועל התגובות שלהם, אבל הרוב משחקים את המשחק ולא לוקחים סיכונים כי הם חיים מהאגו והם תמיד יהיו בעמדת נחיתות כלפי אלה שלא נשלטים ע"י חוקי המשחק. בהצלחה.
 
למעלה