שלום ! אפשר להצטרף? הבאתי

דורי56

New member
שלום ! אפשר להצטרף? הבאתי ../images/Emo212.gif../images/Emo185.gif

בפעם הראשונה בפורום המקסים שלכן. אבקש את עזרתכן. בקרוב בעזרת ה' אהיה סבתא וכמובן שאני רוצה להתחיל לסרוג . תמיד סרגתי לבנות שלי ללא הוראות (לא מבינה כלום בהוראות)אבל לתינוקות אף פעם לא סרגתי. הייתי רוצה להתחיל ב נעליים וכובע אפשר לקבל הוראות בשפה פשוטה ביותר (לאחת כמוני) תודה לכן ויום מקסים!
 

דורי56

New member
איזה כיף ! הבנתי!

חשבתי שמאוד קשה לסרוג נעליים לא נראה לי בעיה ההוראות מאוד ברורות.
 

טליטל60

New member
יופי אני שמחה

שיהיה לך בהצלחה אגב מצאתי את המתכון של העוגה ואפילו אפיתי אותה
 

רותם351

New member
שלום בנות סרגניות

הייתי פה בעבר והייתן לי לעזר רב בסריגת כמה פריטים. עכשיו אני סבתא ומאד מחפשת דוגמא של אפודה לבן שלושה חודשים, עם כפתורים בשתי מסרגות. רוצה להתחיל בדוגמא פשוטה מאד. מי יכולה לעזור?
 
אפודה לתינוק קטן בשתי מסרגות הוראות

רצוי להתחחל אם צמר המתאים למסרגות אני אציין לגבי סריגה במסרגות מס. 4 ובמקרה והסורגת סורגת רפוי יש לעבור למסרגות 3.5. הגב : 56 עינים לסרוג פטנט בגובה של 3 ס"מ ולהגיע ל16 ס"מ עד לבית השחי יש להוריד 3,111 בשני הצדדים [נותר 46 ] ממשיכים לסרוג עד גובה של 28 ס"מ ולסגור כל העינים בצורה נוחה ולא חזקה . החזית שמאל חזית ה לולאות לבנים , לסרוג 33 עינים [כולל הפטנט , ] לסרוג 3 ס"מ ולהמשיך לסרוג עד גובה של 15 ס"מ יש להוריד כבגב 3,1,1,1 נשאר על המסרגה 27 עינים את הפטנט יש להמשיך כחלק מהסריגה ההורדה ללולאה הראשונה היא כבעבור 3ס"מ ועושים כך סורגים 2 עינים בהתאם לפטנט שעושים סוגרים 1 עין ועוד עין [סה"כ2] בשורת השמאל מעלים את העינים בחזרה . ולאחר מכן עושים לולאה נוספת כל 5 ס"מ. בהגיעכם להורדה של בית השחי מתחילים להוריד לכיוון בית החזה הדוגמא היא V] מורידים עין אחת אחרי הפטנט לאחר כל 4 שורות כלומר בכל שורה חמישית במשך 9 פעמים יוצא שיש לנו כתף שבא יש פטנט =6 עינים הורדת בית השחי =6 הורדה בחזית כלפי הצוואר =9 סה"כ נותרו לנו 12 עינים , לא להוריד את הפטנט לשים בסיכת בטחון . צד השני של החזית זהה רק ללא לולאות . סיום לתפור את שני הכתפים ולהמשיך לסרוג עוד 12 שורות של הפטנט ולסגור ולתפור את שני הצדדים יחד אחד לשני ואת שניהם לגב. לעשות סיומת לשרוולים פטנט או סגירה במסרגה אחת . בהצלחה .
 

רותם351

New member
תודה תודה בנות../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif

שיהיה שבוע נהדר לכולללללללללללללללללללן.רצה לסרוג את האפודה לקטנצ'יק.
 

דורי56

New member
המתכון סודי מצטערת../images/Emo8.gif

אני סורגת גם במסרגה אחת וגם ב 2. תודה על התרשימים והוראות. מחכה ללכת לקנות צמר ולהתחיל
כמובן ברשותכן אם לא אבין משהו אהיה נודניקית ואשאל. תודה רבה
 

miklush1

New member
אז ככה ברוכה הבאה למועדון "הסבתות שבדרך" ןגם

לפורום/הבית שלנו. תודה לך על הקפה והעוגה. כבר נכנסת ברגל ימין. והנה לך דגם לנעליים סרוגות בשתי מסרגות שאני מאד אוהבת.
 

דורי56

New member
תודה על קבלת הפנים

ותודה על דף ההסבר. ביום ראשון אלך לקנות צמר ואתחיל במלאכה.
 
למעלה