שלום...אף פעם לא כתבתי פה

שלום...אף פעם לא כתבתי פה

אני סתם רוצה לשפוך את חמתי ולשאול אם יש מישהו במצב דומה... אני סטודנטית שנה א ויש לנו מרצה באחד החוגים שמדברת אלינו כאילו אנחנו ילדים הסובלים מפיגור שכלי...!! כיתה של איזה 50 אנשים,לא גאוני הדור אבל גם לא דפוקים בשכל..ועל כל שאלה ששואלים היא באה ביציאות כמו:" אני מבינה שאתם לא מבינים,הלימודים ברמה גבוהה כאן באוניברסיטה" או כל מילה שניה שהיא אומרת,אפילו מילים לועזיות פשוטות ומוכרות, היא טורחת להגיד קודם :"אל תילחצו,יום יבוא ותבינו את הפרוש" בקיצור,ממש מעצבן ומגעיל מיצידה... יש משהו שאפשר לעשות חוץ מלקלל אותה בלב?
 

T i k t a k i t

New member
לא יודעת אם זה עדיף על המצב ההפוך

כמו כמה וכמה מרצים שלמדתי אצלם,שתמיד הניחו שהכל ברור,את כל מה שנראה להם כרגע לקורס הזה כולנו למדנו בכיתה ג',ובכלל לא ברור למה הוא טורח להסביר... אני יכולה להבין למה הגישה של המרצה שלך מעליבה ..אבל חשבי האם היית מעדיפה את המקרה השני
 

meinhoney

New member
אם זה ממש נוראי וזה לא רק

את שחושבת ככה. תפנו לדיקן אליה, או לדיקן או לראש החוג. משהו כזה
 

ailag

New member
אם זה באמת מפריע

כלומר, אם אחרי מה שפוקיפסית אמרה זה עדיין מפריע לך, נסי לכתוב לה מכתב אנונימי קודם כל ולהשאיר לה בתא. אל תלביני את פניה ברבים או מול הממונים עליה, יכול להיות שהדברים האלו היו קשים לה בשנה הראשונה והיא באמת רוצה לוודא שאתם מבינים הכל ושאתם מאופסים על עצמכם (בשנה א' בכל זאת קשה להבין את הקצב של האוני') כדי שלכם יהיה יותר קל. יכול להיות שרק לה זה היה בכזאת עוצמה בשנה הראשונה, והיא לא מודעת לכך. והאמת, יכול להיות שרק לך זה מפריע ושאר הכיתה עמוק בהלם שנה א' - תבררי קודם.
 
למעלה