שלום אסתר. האם יש קשר בין שתיית

שלום אסתר. האם יש קשר בין שתיית

משקאות תוססים (קוקה קולה, ספרייט) לבין גזים אצל תינוקות?
 
Not at all!! BUT...

Coca Cola, Kinley, Sprite, etc are full of caffeine, so if you drink alot, your baby will be nervous and restless just like an adult who has had lots of coffee and tea. It is the caffeine, and not the bubbles that cause the problem.​
 

justmom

New member
תרגום: בכלל לא! אבל

קוקה קולה, קינלי, ספרייט וכו´ מלאים בקפאין, כך שאם תשתי מהם הרבה התינוק שלך יהיה עצבני וחסר מנוחה כמו מבוגר ששתה הרבה קפה ותה. הקפאין, ולא הבועות, הוא הגורם לבעיה.
 
למעלה