שלום אנשים..שאלה קצת דחופה

שלום אנשים..שאלה קצת דחופה../images/Emo201.gif

הזריקה GONAL מוכרת לכם? אפשר לקבל עליה מידע.. אני אמורה להתחיל להזריק אותה לעצמי במשך 15 ימים החל מיום ראשון הקרוב.. יותר פרטים פה.. אבל השאלה נורא דחופה וגם אם מישהי פה תקרא את השרשור שצירפתי פה ויש לה התיחסות..אודה מאוד
 

לי מ ו ר

New member
הנה מידע

התרופה גונל f היא תרופה סינטטית המכילה את ההורמון fsh זה שאחראי לגדילת הזקיקים. תרופה מאוד מקובלת בטיפולים. אבל... לפי מה שקראתי הרופא שלך לא מוכר כרופא פוריות, אם היה מוכר כרופא פוריות לא היית מתבקשת לשלם הון עתק. חוץ מזה שחשוב להיות תחת מעקב של us ובדיקות דם צמודים ואם הוא נוסע לחו"ל אז זה לא יתבצע. בפוריות אין דבר כזה קחי עשרה ימים זריקות ותבואי להזרעה, לא
נותנים ובודקים כל כמה ימים מה קורה בשחלות. ההצעה שלי זה לעשות הפסקה החודש למצוא לך מומחה לפוריות. יש את מאגר הרופאים פה שאפשר לחפש, ותמיד אפשר גם לקבל המלצה פה על סמך המיקום שלך. שיהיה לך בהצלחה
 

d2005b

New member
ראשית סבלנות

לדעתי עדיף שתיהי מטופלת אצל מומחה לפוריות ,לא חוכמה לקבל זריקות ללא מעקב מסודר של בדיקות דם אולטרסאונד, חשוב מאוד כדי שלא יהיה גירוי יתר לכן אולי כדי לקבוע תור לרופא פוריות ואז להתחיל טיפול אם צריך,התאזרי באורך רוח אני מבינה את הלחץ בהצלחה.
 
תודה רבה בנות..אני בוכה מעצבים

כי זה כבר יותר מדי..איך נפלתי פה!! גם ככה אני כבר שבוע שלם עם כאבי ראש תופת בגלל כדורי היוטרגסטן להבאת וסת.. בכל מקרה הרופא שלי אמר שאני צריכה לעשות בדיקת דם בי"מ 10 וללכת אליו זה המעקב היחיד בעצם שאמר לי לגביו.. ואחרי זה יגיע שלב של עוד בדיקה גיניקולוגית לראות זקיקים בי"מ 14 בטח..וזריקת האוביטריל. אז חד וחלק הוא מומחה למחלות נשים..שמו ד"ר פז עובד ברוטשילד.. זה לא מצב בטוח להתחלת תהליכי הפרייה אם אצטרך בתחילת 2007? אניא צלו כמעט שנה.. וד"ר דוד ישי מחיפה- עובד בבית חולים כרמל..קיבלתי כהמלצה..יש מצב שאעבור אליו פתאום ולהמשיך טיפול מבלי שאצטרך להפסיד את החודשששש?
 
יש לך את כל התיק הרפואי איתך?

כלומר בדיקות דם, מעקב ביוץ, צילום רחם? אם יש לך את כל התיק הרפואי, את יכולה לנסות ולהגיע לרופא פוריות, אם יש כזה שיהיה מוכן לקבל אותך מהיום להיום. ואם יש לך תיק רפואי מלא, יש מצב שהוא יהיה מוכן להתחיל טיפול. ואישית, אם את מוצאת רופא כזה, אני הייתי נשארת אצלו ולא חוזרת לרופא הקודם. אופציה אחרת זה לשאול במרפאה של דר' פז אם יש רופא פוריות שהוא עובד איתו שיחתום לך על המרשם.
 
אין לי מעקבים כאלו..

מה יש לי גרפים של חום.. צילום רחם נתנו לי דיסק בזמנו..אני אחפש אותו.. כמה בדיקות דם ותשובות של ההסטסקופיה.. מה הכוונה במעקב ביוץ?
 
סליחה, נשלח לפני הזמן

מעקב ביוץ זה מעקב של רמות פורגסטרון ו-E2 ואולטרסאונד של החצוצרות והרחם. צ'מעי, בכל מקרה אין לך מה להפסיד. נסי לראות אם יש רופא שמוכן לראות אותך ביום ראשון. מקסימום, תתחילי את הגונאל יותר מאוחר.
 
ד"ר דוד ישי כבר לא אופציה..

כנראה שאפנה לד"ר אילן קלדרון- מנהל היחידה להפריה חוץ גופנית בבית חולים בני ציון.
 
ועוד בירור כי כעת אני סקפטית בהכל!

הרופא שלי נתן לי החודש כדורים לסכרת! שני כדורים ליום שאקח עד לכניסה להריון... על הכדורים כתוב שעלולים תופעות בין תרופתיות לקרות אם מקבלים תרופות הורמנליות.. אין לי סכרת ולא ערכים גבוהים מהרגיל בדם מבחינת סוכר..רק שבגלל שאני פוליצסטית יש סכנה כזו..?
 

יעל301

New member
כדורים לסכרת

ניתנים למטופלות שיש להן "בעיה" ביצור אינסולין כך הוסבר לי בזמנו , אומרים שזה עוזר בטיפול, גם אני בזמנו טופלתי בכדורים האלו, לא שזה עזר לי משהו מה גם שהיו לי תופעות לוואי של שילשולים מהם והורידו לי את המינון לגבי תרופות הורמונליות אני לא יודעת יש עלון מצורף שתוכלי לקרוא על תופעות הלוואי
 
כדורים לסכרת

אם הכוונה היא למטפורמין (או משהו כזה) אז נותנים אותם להרבה פוליציסטיות כי אחת מתופעות הלואי שלהם היא שיפור באיכות הביציות שנוצרות (אם הבנתי נכון את הרופאה שלי)ץ לקחתי אותם כחצי שנה לאורך שני מחזורי הטיפול ולא היו בכלל תופעות לואי, חוץ מירידה קלה במשקל (היה קצת עודף...) כי הכדורים מגבירים את ספיגת הסוכר ועוזרים לחילוף חומרים יעיל (עד כמה שהבנתי). שיהיה בהצלחה.
 
כן זה כמו מטפורמין

גם אני לוקחת את הכדורים האלה. עשיתי בדיקת דם ושם האינסולין יצא גבוה אז נתנו לי אותם, ובאמת מרגע שנתנו לי אותם הגיע גם הביוץ.
 

lali6

New member
אני לקחתי גלוקופג' חצי שנה

זה הוריד לי את התאבון לגמרי לא אכלתי כלום וירדתי די הרבה במשקל בתחילה כדאי לקחת בהדרגה שלא יהיה כאבי בטן כמה כדורים את לוקחת ליום?
 

שינובו

New member
אוטוטו

(אהבתי את הניק...) אני הייתי מציעה לך לקחת צעד אחד אחורה, לנשום אויר ו..לוותר על החודש הזה. גם אני בתחילת הטיפולים רציתי לעשות הכל מהר מהר, כי הרגשתי שהזמן בוער, אבל עם הזמן הבנתי שבטיפולים יש דינמיקה אחרת וצריך ה-מ-ו-ן סבלנות. אני מציעה לך לוותר על החודש, לעשות את הבירורים שלך ולמצוא רופא מתאים, מומחה לפוריות שיתן לך מרשמים כמו שצריך, ויעשה מעקב זקיקים ובדיקות דם במהלך הזרקת הגונל. לדעתי המתח והלחץ שעוברים עליך ממש מיותרים, ומכיוון ש"נפלת" עם הרופא הקודם, עדיף לברר היטב בשלב הזה (אם כי ראיתי שהזכרת את קלדרון, שהוא בהחלט אחד המומחים בתחום). ואגב, אני מניחה שעשית פרופיל הורמונלי - שזה חיוני ביותר, וכן גם בדיקת זרע - גם אם לכאורה הבעיה אצלך! בהצלחה!
 
אכן הזרע משובח והפרופיל היה בסדר..

אני מנסה ביום א' להשיג את ד"ר קלדרון..ואולי יהיה מצב להציל את החודש.. אם לא.. אז אין ברירה.. חיכיתי כמה שנים..עוד חודש לא יהרוג אותי.. למרות שכל זה עלה לי במריבה מיותרת ומתישה עם אישי
... אבל נו יהיה טוב לא? תודה לכל המגיבות המקסימות
 
למעלה