שלום אנשים. אני חדשה פה ויש לי

n ora

New member
שלום אנשים. אני חדשה פה ויש לי

כמה שאלות. אם תוכלו לעזור לי אני אשמח מאוד. אני נשואה 3 וחצי שנים. ללא ילדים. התחתנתי בחתונה חרדית. (אני אומרת את כל הפרטים האלו כי אני לא יודעת מה יעזור לי להסביר את עצמי פה.) אני רוצה להתגרש. מה שרציתי לשאול הוא שאני לא דתית כיום. (לא הייתי גם דתית בחתונה אבל היא היתה חרדית כי אף אחד לא ידע שאנחנו לא דתיים- אני ובעלי. ) בעלי לא כל כך דתי. לי לא מפריע אם יהיה לי גט או לא כי זה לא משחק אצלי זאת אומרת. שאני לא מחזיקה את עצמי נשואה. הנייר הזה שכתוב בו נשואה לא אומר לי כלום. אבלבעלי בכל מה שקשור לגט וכדומה הוא כן חשוב לו ומזיז לו והוא כן מחזיק מגט. עכשיו. אני לא גרה בישראל. האם אפשר ללכת לבית דין רבני פה בחול בשביל להתגרש? והאם אני חייבת ללכת לבית דין הרבני בשביל שהוא יקבל גט. אני לא רוצה בשום פנים ואופן לדרוך במקום ההוא שנקרא בית דין רבני. האם זה בעיה. אני שואלת כי אני לא יודעת. סליחה אם אני מקשקשת בשכל. אשמח לשמוע תשובות והסברים שקצת יעזרו לי להבין את המצב. תודה רבה לכם. וערב נעים.
 

שנטו

New member
לא יודעת../images/Emo35.gif

לו היתי יודעת היכן את, אולי זה לא משנה אבל אני כן יודעת שחברה התגרשה בארץ, כאשר בעלה היה בחו"ל ארה"ב. כך שיש כנראה איזה סידור. את צריכה לפנות לקהילה היהודית במקום שאת גרה בו.
 

n ora

New member
אני גרה באמריקה.

השאלה שלי היא אם אני חייבת להיות נוכחת בבית דין הרבני בשביל שבעלי יקבל גט או שלא? כי אני לא רוצה להיות שם. ותודה לך בכל מקרה
 

n ora

New member
אפשר בבקשה לענות לי כי זה דיי חשוב

אני צריכה תשובה ואני מקווה שאני יקבל פה לפחות כיוון קצת. תודה רבה ולילה טוב.
 
על מנת לקבל גט

גם בחו"ל גם אם זה אמריקה יש את בית הדין הרבני.. אבל למה לשאול פה..לכי לבית הכנסת הכי קרוב..הם ייתנו לך תשובה הכי מדוייקת..וכל מה שכרוך בכך.
 
למעלה