היי אנשים...
וואי,לספר קצת על עצמי... אמממ...טוב שמי קרן לומדת בבית ספר צבאי בת"א אני וחברה שלי 2 בנות יחדות בכיתה(כמה זה עצוב לפעמים) אבל לפעמים דיי נהנים

אני אוהבת לבלות,להתנדב(אני גם מתנדבת במדא) ובקיצור לעשות חיים

אז מה קורה איתכם חברה? אולי תספרו לי קצת על עצמכם,בכל זאת אני חדשה ולא מכירה אף אחד