שלום אנשושים
!

שלום אנשושים../images/Emo70.gif!../images/Emo70.gif

אני הילה בת 15 וחצי מקרית ים *ליד חיפה* והחלטתי לצרף את הפורום שלכם לרשימת הפורומים שלי
כי אני פשוט חולה על השיר שלנו!!! זאת סידרה מדהימה ואני חולה על נינט המדהימה ועל רן דנקר
BTW שמעתם את השמועות שהם זוג במציאות?? וואי הלוואי הם כאלה מתאימיםםם! מקווה להשתלב פה מהר
 
למעלה