SuPeRStAriT 4eVeR
New member
שלום אנשושים../images/Emo70.gif!../images/Emo70.gif
אני הילה בת 15 וחצי מקרית ים *ליד חיפה* והחלטתי לצרף את הפורום שלכם לרשימת הפורומים שלי
כי אני פשוט חולה על השיר שלנו!!! זאת סידרה מדהימה ואני חולה על נינט המדהימה ועל רן דנקר
BTW שמעתם את השמועות שהם זוג במציאות?? וואי הלוואי הם כאלה מתאימיםםם! מקווה להשתלב פה מהר
אני הילה בת 15 וחצי מקרית ים *ליד חיפה* והחלטתי לצרף את הפורום שלכם לרשימת הפורומים שלי