שלום... אני צריכה עזרה אני עושה עבודה ואני חייבת חומר על התיאוריה הזאתי של "המפץ הגדול"... אבל אם יש לכם אז תכתבו אותו 'בקשה בשפה ידידותית תודה... נרוש