שלום... אני צריכה עזרה

נ ר ו ש

New member
שלום... אני צריכה עזרה../images/Emo4.gif

אני עושה עבודה ואני חייבת חומר על התיאוריה הזאתי של "המפץ הגדול"... אבל אם יש לכם אז תכתבו אותו 'בקשה בשפה ידידותית
תודה... נרוש
 
למעלה