שלום, אני צריך עוד טיפה עזרה בבחירת

shmulik15

New member
שלום, אני צריך עוד טיפה עזרה בבחירת

מחשב חדש.. אז החלקים שהמליצו לי עליהם הם אלה: AMD ATHLON XP 1900 + FAN - גוף קירור + מאוורר למעבד : מאוורר רגיל 582 ש"ח Gigabyte GA-7VAX KT 400 495 ש"ח Samsung DDR 256MB 2700/333mhz 425 ש"ח WD 80GB 7200RPM 8 MB special version שלוש שנים אחריות 691 ש"ח LEADTEK GEFORCE 4 MX 440 64MB AGP X 8 489 ש"ח מה חסר בחלקים? אין צורך בכרטיס קול... המחיר הוא 2700, יש משהו להוסיף בערך ב200-300? אולי יותר הרצים או ג´יגות? תודה
 

unholy

New member
אחלה אחלה אחלה מחשב

רק תחליף ב-300 שקל אולי טיפה יותר לgf ti 4200 של לידטק אתה תרגיש המון המון המון את ההבדל
 

shmulik15

New member
תודה רבה...

עכשיו נעבור לשאלה של ילד בכיתה א´: מאיפה אני קונה את המארז לכל החלקים?
 

shmulik15

New member
עזוב תמארזים, מצאתי בפנדה ../images/Emo9.gif

עכשיו עוד 2 שאלות: 1) הג´יפורס TI יקר מדי כי שכחתי להכליל את המארז במחיר אז מה דעתך על הכרטיס הזה: LEADTEK GEFORCE 4 MX 440 64MB AGP X 8? או שהכרטיס בהודעה הראשונה שלי הוא יותר טוב? 2) מאיפה אני קונה את (מרגיש
) את כל היציאות? אני צריך 2 USB, 1 LPT וכו וכו, מאיפה קונים את זה?
 

unholy

New member
אממ...

אוקי...אם הוא יקר מדי אז קנה radeon 9000 הוא יותר טוב ממנו... או שתקנה rdaeon 8500 שהוא יותר טוב משניהם... היציאות באות על הלוח... וכדאי לך לקנות מארז ג´נרי פשוט...אל תוציא על זה כסף...
 

shmulik15

New member
תודה רבה רבה על כל העזרה UNHOLY

משהו אחרון קטנטן
מה זה בדיוק: Gigabyte GA-7VAX KT 400 שנכנס לעגלה שלי ללא רשות? ו
על הבורות
בחומרה
 

ni5ni

New member
תשובה

זה לוח האם. הבסיס שעליו יושבים המעבד וכל הכרטיסים והוא שמתאם בין כל הרכיבים של המחשב (בהגדרה בסיסית).
 

unholy

New member
אוקי

Gigabyte GA-7VAX - הלוח שעליו יושב המחשב-אחלה לוח :p KT 400 ערכת השבבים בה משתמש הלוח שלך.. וזה בסדר...בשביל מה יש את הפורום אם לא השאלות הקטנות האלה?:)
 

gildmor

New member
תתאים את מהירות הזכרונות ללוח...

לקחת לוח עם CHIPSET שתומך בזכרונות DDR 400, אז למה לקחת זכרונות של 333, תוסיף עוד קצת ותקח זכרונות יותר מהירים. אגב, כל היציאות LPT1/USB וכו..באות מהלוח. לפי השאלה שלך בסוף (שבכלל לא זיהית מה זה הלוח) אני ממליץ בחום שלא תנסה להרכיב לבד, תוודא שמרכיבים לך את הכל בחנות.
 

shmulik15

New member
כן אני יודע שאני אידיוט בחומרה...

אני קונה בפדה אז הזמנתי גם הרכבה...
 

unholy

New member
אגב

זכרונות ddr333 עדיפים לאלה הלא אוברקלוקרים מבנינו ddr400 לא רק שהוא יקר ולא נחוץ אלא גם פחות טוב מddr333 ללא אוברקלוקרים ביננו
 

gildmor

New member
אבל הלוח שלו מיועד ל-400 בלי OC

בשביל הפרש של 90 ש"ח על יחידה של 256MB זיכרון זה בהחלט שווה את ה-20% שיפור במהירות הגישה לזיכרון.
 

unholy

New member
הקטע הוא

שזה לא יראה שיפור... pc2700 יותר טובים בלי אוברקלוק...
 
למעלה