סוזי סורפרייז
New member
שלום, אני נוסעת! ../images/Emo9.gif../images/Emo36.gif
אני מאוד רוצה שתלוו אותי הלאה.. בטח שיש לי אשליות בקשר ללונדון לונדון כן מחכה לי גם שם אהיה איתו... אבל בלונדון יש מלא סרטים בלונדון יש מוזיקה טובה בלונדון טלוויזיה נהדרת בלונדון אנשים יותר נחמדים (?) כך שהקניות נעשות יותר נוח אתם רואים? טוב, די עם השיר מהפגר הזה אני יודעת שאני מאוד מאוד אתגעגע לכוללללללללללללללללם תחכו לי קצת? שלכם סוזי בדרכים....
אני מאוד רוצה שתלוו אותי הלאה.. בטח שיש לי אשליות בקשר ללונדון לונדון כן מחכה לי גם שם אהיה איתו... אבל בלונדון יש מלא סרטים בלונדון יש מוזיקה טובה בלונדון טלוויזיה נהדרת בלונדון אנשים יותר נחמדים (?) כך שהקניות נעשות יותר נוח אתם רואים? טוב, די עם השיר מהפגר הזה אני יודעת שאני מאוד מאוד אתגעגע לכוללללללללללללללללם תחכו לי קצת? שלכם סוזי בדרכים....