../images/Emo185.gif../images/Emo26.gif
ה"תוספת" הזו נקראת חתימה. היא מופיעה בכל הודעה שאת כותבת, בתחתית ההודעה(כמו למשל תסתכלי את שלי...) בשביל להוסיף אחת כזו, את צריכה ללחוץ
פה, להזין את שם משתמשך וסיסמתך וזה יכנס לעידכון הכרטיס האישי שלך. ועכשיו, לאחר שנכנסת אל העידכון האישי, יש מקום להוספת חתימה למטה בצד ימין או שמאל (אני כרגע לא זוכר). לצורך ניסויים אנא פני אל
"פורום ניסויים לגולשים (716)".