שלום! אני מחפש צורב חיצוני

הקיזומ

New member
שלום! אני מחפש צורב חיצוני

...צורב חיצוני לשימוש במחשב נייד (יש בו חיבור USB "ישן". לא 2.0). האם יש לכם המלצה על צורב חיצוני טוב? במקרה זה, האיכות חשובה לי יותר מהמהירות שלו, למשל. התחלתי לחפש מעט ומצאתי את הצורב בקישור הזה כאן. אני רק לא מבין את הבדלי המחירים שבין החנויות השונות. מישהו יכול להסביר? בנוסף, האם העובדה שהממשק שלו הוא USB 2.0 אומרת שלא יוכל להתחבר למחשב בעל שקע USB מן הדור הישן?
 

renegader

New member
../images/Emo26.gif

http://web.zap.co.il/models.asp?sog=&image1.x=0&image1.y=0&keyword=%F6%E5%F8%E1+%E7%E9%F6%E5%F0%E9&radio1=on פה יש לך כל מיני צורבים חיצוניים והעובדה שהUSB שלו "ישן" לא יהרוס לך כלום USB 2 תומך בתקן הישן -USB 1.0 ולמה אתה מתכוון בזה שלא הבנת את הבדלי המחירים? כל חנות מוסיפה על המחיר לפי ההחלטות והשיקולים שלה ולכן המחיר שונה בין חנות לחנות (אם לזה התכוונת)
 

Schweppesdude

New member
אני לא כל כך

מבין בצורבים... אבל לי אישית יש בצבא צורבים חיצוניים של hp ו... אם יש חברה שאני לא ממליץ עליה אז זה זאת.. כי .. הם נשרפו לנו משהו כמו 4 פעמים.... ולא השתמשנו בהם כל כך הרבה... זהו..
 

הקיזומ

New member
טוב, בטח הצבא קונה אותם משום שהם

זולים. ככה, הם חושבים שהם חוסכים כסף. אבל, לא מבינים שלמעשה בטווח הארוך הם ממש לא חוסכים. על כל פנים, תודה על ה"לא-המלצה"
 

הקיזומ

New member
תודה רבה! בקשר להבדלי המחיר

הם פשוט נראים יותר מדי גדולים ולכן מחשידים. נראה שחלק מן הצורבים שם הם חיצוניים וחלק מהם פנימיים ולכן הבדלי המחירים.
 
למעלה