שלום. אני לקויית למידה. יש לי בעיה לזכור

שלום. אני לקויית למידה. יש לי בעיה לזכור

דברים. שמעתי שאם אני יבין את החומר ולא ינסה לזכור אלא רק להבין אז זה יעזור לי לזכור יותר טוב את החומר. מישהו יכול לעזור לי בזה?
 

freearth10

New member
את צריכה גם וגם

גם להבין את החומר. גם להכניס את המידע הזה לזכרון שלך וגם למצוא את המפתח למגרה בה שמרת את החומר כשתרצי להשתמש בו. את צריכה לפתח הרבה מאוד מיומנויות כדי לעשות זאת ביעילות.מיומנות של קליטת החומר, עיבודו(את קראת לזה הבנה), תרגול החומר, כך שהוא יעשה בצורה אוטומטית כך ולא תצטרכי כל פעם להתחיל את כל התהליך מהתחלה יכולת שמירה על הידע שכבר רכשת והיכולת לבטא זאת בבא הזמן. תרגילים של הצלבה ושמיניות, כמו גם ברור של מה שגורם לחסימה בגופנפש שלך ובעקבות זאת שחרורו - יוכלו להוביל ללמידה הרבה יותר יעילה.
מאיה
 
שלום ליאתושקי

אם תצליחי לשלב חוויה בתוך הלמידה יש סיכוי שתצליחי לזכור את החומר הרבה יותר טוב. חוויה אומרת - ללמוד תוך כדי הליכה על מסלול השמונה, לעשות הצלבות, לשים מוסיקה נעימה ברקע..... מלבד זאת, לכל אחד מאיתנו יש מספר אינטליגנציות אותן הוא יכול לשלב בלמידה. אם את חזותית - הכיני לעצמך מפות חשיבה, דיאגרמות, שלבי צבע בחומר.... אם את שמעתית - דברי בקול, שירי את החומר, שלבי מוסיקה שתזכיר לך דברים... אם את תנועתית - שלבי תנועה בלימוד.... בהצלחה.
 
למעלה