שלום, אני חדש פה, אולי תוכלו לעזור.
ניגש ישר לעיניין. (יש לי פלאפון של חברת פלאפון מסוג SK 1400) לפני כחודשים הלכתי לחברת פלאפון כי הייתה לי בעיה קטנה, מנורה כתומה לעיתים הייתה מהבהבהת שהפלאפון היה במטען, והרמקול של הצלצולים היה גוסס, הם החליטו להביא לי מכשיר חדש, העבירו את הזכרונות בצורה זוועתית, לא העבירו לי את הצלצולים שלי ולא את התמונות, וגם את מספרי הטלפונים שלי שהיו בקבוצות שאני כתבתי כגון: ICQ, או לקוחות, פשוט לא עברו.. והייתי צריך לעשות את זה ידני. אתמול הדלקתי את המכשיר ולהפתעתי ראיתי את ההודעה הזו על המסך UNREGISTERED ולא יכלתי לקבל שיחות, לא להוציא, נמחקו לי כל מספרי הטלפון, בקיצור הם אמרו שהפלאפון התאפס ואין מצב להחזיר את המספרים להזכירכם זה פלאפון חדש! שחודשיים אצלי. בקיצור כל ה 130 מספרי טלפון שהיו לי, נמחקו ונאבדו. עוגמת נפש שכזו בחיים לא חוויתי. עד שהם סידרו לי את המכשיר "החדש" השני שהביאו לי חיכיתי והתחלתי ממש לבכות על זה (נשמע תינוקי, רכרוכי..? עבורי זה ממש עוגמת נפש! ואני לא טיפוס כזה רגיש) שום פיצוי לא קיבלתי, לא זמן אוויר, ולא נעליים, יש מצב שאוכל לטבוע אותם? אני לא רוצה זמן אוויר כי זה לא יכפר על עוגמת הנפש שעשו לי.
ניגש ישר לעיניין. (יש לי פלאפון של חברת פלאפון מסוג SK 1400) לפני כחודשים הלכתי לחברת פלאפון כי הייתה לי בעיה קטנה, מנורה כתומה לעיתים הייתה מהבהבהת שהפלאפון היה במטען, והרמקול של הצלצולים היה גוסס, הם החליטו להביא לי מכשיר חדש, העבירו את הזכרונות בצורה זוועתית, לא העבירו לי את הצלצולים שלי ולא את התמונות, וגם את מספרי הטלפונים שלי שהיו בקבוצות שאני כתבתי כגון: ICQ, או לקוחות, פשוט לא עברו.. והייתי צריך לעשות את זה ידני. אתמול הדלקתי את המכשיר ולהפתעתי ראיתי את ההודעה הזו על המסך UNREGISTERED ולא יכלתי לקבל שיחות, לא להוציא, נמחקו לי כל מספרי הטלפון, בקיצור הם אמרו שהפלאפון התאפס ואין מצב להחזיר את המספרים להזכירכם זה פלאפון חדש! שחודשיים אצלי. בקיצור כל ה 130 מספרי טלפון שהיו לי, נמחקו ונאבדו. עוגמת נפש שכזו בחיים לא חוויתי. עד שהם סידרו לי את המכשיר "החדש" השני שהביאו לי חיכיתי והתחלתי ממש לבכות על זה (נשמע תינוקי, רכרוכי..? עבורי זה ממש עוגמת נפש! ואני לא טיפוס כזה רגיש) שום פיצוי לא קיבלתי, לא זמן אוויר, ולא נעליים, יש מצב שאוכל לטבוע אותם? אני לא רוצה זמן אוויר כי זה לא יכפר על עוגמת הנפש שעשו לי.