שלום, אני חדש פה, אולי תוכלו לעזור.

popp

New member
שלום, אני חדש פה, אולי תוכלו לעזור.

ניגש ישר לעיניין. (יש לי פלאפון של חברת פלאפון מסוג SK 1400) לפני כחודשים הלכתי לחברת פלאפון כי הייתה לי בעיה קטנה, מנורה כתומה לעיתים הייתה מהבהבהת שהפלאפון היה במטען, והרמקול של הצלצולים היה גוסס, הם החליטו להביא לי מכשיר חדש, העבירו את הזכרונות בצורה זוועתית, לא העבירו לי את הצלצולים שלי ולא את התמונות, וגם את מספרי הטלפונים שלי שהיו בקבוצות שאני כתבתי כגון: ICQ, או לקוחות, פשוט לא עברו.. והייתי צריך לעשות את זה ידני. אתמול הדלקתי את המכשיר ולהפתעתי ראיתי את ההודעה הזו על המסך UNREGISTERED ולא יכלתי לקבל שיחות, לא להוציא, נמחקו לי כל מספרי הטלפון, בקיצור הם אמרו שהפלאפון התאפס ואין מצב להחזיר את המספרים להזכירכם זה פלאפון חדש! שחודשיים אצלי. בקיצור כל ה 130 מספרי טלפון שהיו לי, נמחקו ונאבדו. עוגמת נפש שכזו בחיים לא חוויתי. עד שהם סידרו לי את המכשיר "החדש" השני שהביאו לי חיכיתי והתחלתי ממש לבכות על זה (נשמע תינוקי, רכרוכי..? עבורי זה ממש עוגמת נפש! ואני לא טיפוס כזה רגיש) שום פיצוי לא קיבלתי, לא זמן אוויר, ולא נעליים, יש מצב שאוכל לטבוע אותם? אני לא רוצה זמן אוויר כי זה לא יכפר על עוגמת הנפש שעשו לי.
 

yosimatza-c4u

New member
בסה"כ טלפונים

למה אבל למה אתה לא עושה גיבוי לטלפון ניתן לעשות זאת בחינם ולא דרוש הרבה זמן וגם יחסוך בעיות לעתיד תלמדו פעם אחת ולתמיד לעשות גיבוי לספר הטלפונים לא דרוש ממך שום דבר מיוחד אם אין כבל גש לתחנת שרות והם ידפיסו לך את זה מסודר ובחינם .......
 

popp

New member
עשו לי את זה פעם אחת

ולא הכי מסודר, לא לפי א' ב' ולא לפי קבוצות בלאגן אחד שלם, ממש אכזבה ואת הגיבוי זרקתי רק שבוע שעבר
יש עילה לטביעה? או שאין מצב שאזכה אפילו שזה עוגמת נפש?
 

shahar16i

New member
לפי דברייך אתה לא רוצה זמן אויר?

אז בשביל מה לטבוע? בשביל כסף? זמן אויר שוה לכסף בשבילך אם אתה משתמש בו לא? עוגמת נפש? אתה רק מחפש כסף וזאת הזדמנות טובה אז שיהיה לך מזל טוב. את הגיבוי המודפס זה יוצא לפי תאים, או הסדר שבו המספרים נכנסו לטלפון. נכון אם בחיוג המהיר תלחץ 1 זה לא יראה את המספר הראשון לפי הסדר א-ב? ככה זה, לפי הסדר שנכנס לטלפון.
 
למעלה