שלום אני חדש למרות שאני הרבה זמן
קורא ממשהתאכזבתי מהפרק של הים כאילו תמיד היו פרקים שמבוססים על אמת כמו הכומר שאנס והכנסיה הגנה ורק בזכות אישתו תפסו אותו ושהאמא רצחה את התינוקת שלה אבל הפעם זה היה מוגזם העתיקו מפשע שהיה בשנות החמישים על שני ילדים שעשו את הפשע המושלם ורצחו ילד שכן שלהם וגילו את זה רק בזכות המשקפים שהיו בזירת הפשע ושניהם למדו בבתי ספר יוקרתים מחוק וסדר ציפיתי ליותר חבל
קורא ממשהתאכזבתי מהפרק של הים כאילו תמיד היו פרקים שמבוססים על אמת כמו הכומר שאנס והכנסיה הגנה ורק בזכות אישתו תפסו אותו ושהאמא רצחה את התינוקת שלה אבל הפעם זה היה מוגזם העתיקו מפשע שהיה בשנות החמישים על שני ילדים שעשו את הפשע המושלם ורצחו ילד שכן שלהם וגילו את זה רק בזכות המשקפים שהיו בזירת הפשע ושניהם למדו בבתי ספר יוקרתים מחוק וסדר ציפיתי ליותר חבל