שלום, אני חדשה פה וזקוקה לעיצה..

Sweet honey B

New member
שלום, אני חדשה פה וזקוקה לעיצה.. ../images/Emo191.gif

אבל אין לי כוח לטחון פה 90 שורות.. אז מה אתם אומרים? כן או לא? ולמה? בעיקר מעניין אותי הלמה...
 

אדונשוי

New member
והנה התשובה שרק רוצה לשמוע ממני

יקירתי...את פשוט אדם מושלם , אינני מבין כיצד בעיה זו פוגעת בך. אני מציע שתקחי כמה נשימות עמוקות וחזרי לחיים הרגילים ותשכחי מהעבר.
 

סאלי31

New member
אינטואיציה נשית. תמיד קולעת...

אבל גם תוכן ההודעה מרמז על רצונך הרב לקבל כן. אז כן אני חושבת שכן יפתי.. לכי על זה :)
 

סאלי31

New member
חחח האמת שרציתי...

מאוד רציתי לקרוא את 90 השורות של הנבגד, אבל הבנתי שיש הרבה דברים מענגים יותר.. אוי..
 

נבגד7

New member
לא מבין

לא היה לך כוח לקרוא את הודעתי הארוכה והמייגעת, אבל כן היה לך כוח לספור כמה שורות היא מחזיקה?!
 
אישתך יותר מתאימה לפורום

אתה אין לך ניסיון בתחום לאישתך יש ואתה מונע מיצר הנקמנות אישתך מיצר השובבות וההרפתקאה
 

נבגד7

New member
זו בדיוק הבעיה

לאשתי כלל וכלל אין יצר הרפתקנות ושובבות. זו הסיבה לשבר הגדול, שפקד אותי כשגיליתי אודות הבגידה. לו היה מדובר בבחורה עם יצרים שכאלה, אני מניח שהיה לי יותר קל עם הגילוי. ההפתעה העצומה וניפוץ התדמית שלה היו הבעיה העיקרית. בינינו, דווקא אני הוא ההרפתקן וה"שובב".
 
אתה טועה ובענקקקק

אישתך כמו כל הנשים כאן אלן שלא מאמינים שיבגדו הן הכי שובבות והכי נועזות אבל ליד הבעל והמשפחה היא משחקת אותה סתומה וקטנה.. גש תקרא לה בבקשה
 

נבגד7

New member
../images/Emo13.gif

אשתי לא סתומה ולא קטנה כלל וכלל. אבל מהכרות רבת שנים אתה, אני יכול לומר בוודאות שהיא לא הרפתקנית ולא שובבה. ואולי אני אידיוט מושלם, ואולי אין לי מושג על מה אני מדבר. ניפוץ תדמית ומשבר אמון, כבר כתבתי?
 

Sweet honey B

New member
זה ממש לא כפי שנדמה לך..

אם היית מכיר פה אנשים במציאות, על 3/4 מהם בחיים לא היית מדמיין אפילו. חנונים בנשמה וילדים הכי טובים שיש.. שהם בעצמם לא היו מהמרים על עצמם.
 
גם בעלי חושב שאני פולניה

יבשה במיטה שלא מבינה כלום... הוא לא יודע איך אני נמרה במקום אחר. ואנשים שמכירים אותי...בחיים לא היו מאמינים שאני מנהלת פורום בגידות. שיש לי קשר בכלל לעולם הזה!!
 

viento

New member
סודות, מבחינתי זו הנקודה הכי כואבת...

אם הייתי מגלה שאישתי בוגדת...
הייתי בעיקר נעלב מהידיעה שזה לא שהיא לא אוהבת סקס, אלא שזה רק איתי
ועם מישהו כלשהוא אחר היא פנתרה
זה מרגיז!!! אבל זה גם מצביע על פוטנציאל
ומכיוון שאהבה לא חסר בנינו אז אולי גילוי כזה דווקא... היה עושה לנו טוב
(בעיקר לי שלא בוגד ולא מזיין
)
 
עצם הבגידה

מעליבה...ולא צריך למצוא סיבה או תרוץ למה. המאהב/ת תמיד מקבלים את הטוב בלבד <ברוב המקרים> והבני זוג את הכאב ראש.
 

Sweet honey B

New member
אני ראשית מנסה את הכל על שרגא..

בעצם, שנים שניסיתי... ועדיין מנסה.. אם הוא עובר את זה - בטח שמישו אחר יצלח אותי
 
למעלה