Sweet honey B
New member
שלום, אני חדשה פה וזקוקה לעיצה.. ../images/Emo191.gif
אבל אין לי כוח לטחון פה 90 שורות.. אז מה אתם אומרים? כן או לא? ולמה? בעיקר מעניין אותי הלמה...
אבל אין לי כוח לטחון פה 90 שורות.. אז מה אתם אומרים? כן או לא? ולמה? בעיקר מעניין אותי הלמה...