שלום אני חדשה -נעים להכיר

שלום אני חדשה -נעים להכיר

לא נראה לי שאני אסתובב פה הרבה אבל תמיד טוב לפתוח בקשרים חדשים אני בחורה דתייה בת 20 (שאוהבת כותנה) בעלת הומור אקצנטרי ושובבה לא קטנה בקיצור יש כאן מצב לשיחות? האם אתם נוהגים לארח כאן אנשים מצחיקים וחביבים להפליא?
 
מוריסון....היי נביאה ../images/Emo24.gif ../images/Emo24.gif

ברוכה הבאה.......וטוב שבאת,דווקא בפורום הזה יש מלא הומור יחד עם דיונים אמוניים.......נסי ותראי,בהצלחה לך אגב,אני מת על כותנה....היה לי מאוד עצוב שבצה"ל החליפו את המדים מכותנה לדקרון...... לילה טוב לך
 
ברוכה הבאה!

מקבלים אותך בזרועות פתוחות . מה הקשר נביאת.... תני משהו מצחיק. בברכה, תנו לחדשים להתבטא.............
 
למעלה