שלום אני חדשה כאן ובעקבות העוגות היפהיפיות שמוצגות על-ידכן יש לי שאלה. האם אפשר להכין עיטורים-דמויות מבצק סוכר ולשמור אותם בערך שבוע עד להכנת העוגה? תודה