שלום אני חדשה כאן ובעקבות

תידי

New member
שלום אני חדשה כאן ובעקבות

העוגות היפהיפיות שמוצגות על-ידכן יש לי שאלה. האם אפשר להכין עיטורים-דמויות מבצק סוכר ולשמור אותם בערך שבוע עד להכנת העוגה? תודה
 
למעלה