שלום,אני חדשה ויש לי שאלה...

  • פותח הנושא 2qq
  • פורסם בתאריך

2qq

New member
שלום,אני חדשה ויש לי שאלה...

אני הולכת להצטרף ל"הכנה לחדר כושר" לגיל 13. אבל שמעתי, שבגיל כזה זה לא הכי טוב להשתמש במכשירים, זה עוצר את הגדילה וזה לא בריא בגיל הזה. האם כדי לי עדיין להתחיל להתאמן בחדר כושר?
 

k a l e n

New member
האמת

וכל האמת ושום דבר חוץ מהאמת - שלא!! לקרוא על זה תוכלי כאן מה גם שכנראה ש"הכנה לחדר כושר" לגילאי 13 לא תכלול עבוהד עם משקולות אלא יותר עבודה נגד משקל גוף, כי אסור להתאמן בגיל 13 בחדר כושר
 

GothicAngel

New member
שטויות. תתחילי.

עבודה מבוקרת ונכונה לא מזיקה בכלל. אני התחלתי בגיל שלך ונהנת מכל רגע.
 

2qq

New member
רגע עוד שאלה

צריך אישור רופא? זה יכול לעשות משהו? נזק?
 

Rossi46 ®

New member
שום נזק ושום נעליים,

קראת את מה שנתנו לך לקרוא ? את זה ? כן, צריך אישור רופא.
 
היי זה מושג חדש לי לגמרי

תוכלי להרחיב עליו, לספר איפה, קצת יותר פרטים נשמע כמו קורס מעניין ומבורך ואל תהססי תצטרפי ותחסכי לעצמך הרבה שטויות בעתיד = בתנאי שהרמה של המדריכים אכן תצדיק המלצה כזו
 

gil levi

New member
אל תתחילי אימונים עם משקולות אלא

כנגד משקל הגוף. צירפתי קישור למאמר "אימון ילדים ונערים" של רמי ירון, זה כתוב גם שם. בהצלחה.
 
למעלה