אני הולכת להצטרף ל"הכנה לחדר כושר" לגיל 13. אבל שמעתי, שבגיל כזה זה לא הכי טוב להשתמש במכשירים, זה עוצר את הגדילה וזה לא בריא בגיל הזה. האם כדי לי עדיין להתחיל להתאמן בחדר כושר?
וכל האמת ושום דבר חוץ מהאמת - שלא!! לקרוא על זה תוכלי כאן מה גם שכנראה ש"הכנה לחדר כושר" לגילאי 13 לא תכלול עבוהד עם משקולות אלא יותר עבודה נגד משקל גוף, כי אסור להתאמן בגיל 13 בחדר כושר
תוכלי להרחיב עליו, לספר איפה, קצת יותר פרטים נשמע כמו קורס מעניין ומבורך ואל תהססי תצטרפי ותחסכי לעצמך הרבה שטויות בעתיד = בתנאי שהרמה של המדריכים אכן תצדיק המלצה כזו