שלום אני חדשה בפורום

נגה א

New member
שלום אני חדשה בפורום ../images/Emo40.gif ../images/Emo13.gif

אני מאוד מתעניינת בשפות.
ישנו האתר המעולה www.serbianschool.com ללימוד סרבית, אתר באמת פשוט מצויין, מסביר לאט לאט והיטב כמו ספר לימוד אמיתי. הגעתי אליו אגב דרך פה www.word2word.com/coursead.html אתר עם מבחר גדול מאוד של אתרים ללימוד כמעט כל השפות האפשריות. אני מחפשת אתר באמת טוב כמו האתר לסרבית - אבל ללימוד רוסית
עד כה כל חיפושיי באינטרנט לא העלו שום דבר באמת שווה. זאת שפה לא קלה בכלל ואני צריכה אתר ידידותי למשתמש שמיועד למתחילים אבל מלמד את השפה במלואה.
בבקשה עזרה......
 

Eldad S

New member
ברוכה הבאה, נגה ../images/Emo140.gif

תודה רבה על הקישורים! הם מצוינים, לטעמי!
אשאיר לחברים האחרים להמליץ על קישורים מתאימים ללימוד רוסית.
 

rigoletto111

New member
ברוכה הבאה!

אגב, למה החלטת ללמוד סרבית? אני יודע רק מילה אחת בסרבית. איך אומרים זונה בסרבית? SLOWDOWN BYMYCOKUBICH [אם לא הבנתם נסו לבטא את זה מהר]
 

B o o o o M

New member
נצל"ש שאלה ../images/Emo13.gif

מישהו יודע מה פירוש המילה Hosanna ? (אין לי מושג באיזה שפה זה... צרפתית אולי, או שפה עתיקה כלשהי? כנראה משהו שמתקשר לדת ?)
 

Scarlight

New member
זה תלוי אם אתה ארמי או ישראלי

סתם, סתם. דיסקלוד (טעות הקלדה)!
 

נגה א

New member
קדימה חבר'ה אף אחד לא מכיר אתר טוב?

אני שוב מבקשת ממכם - אתר טוב ומוסבר היטב ללימוד רוסית. אני יודעת שאתם מכירים משהו, בבקשה!!!!!! אני מחפשת כבר תקופה ארוכה ולא מוצאת.
 

Eldad S

New member
שלום שוב, נגה ../images/Emo13.gif

כפי שהצעתי לחבר אחר בפורום, כדאי להציץ בטאגליינס של הפורום. מתוך הטאגליינס - אתרי לימוד רוסית ברשת (העליתי את הקישור בזמנו מפורום שאלה קטנה, שם ענתה רונלי על שאלה דומה): http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=251&msgid=45308840 קיוויתי שעכשיו יתווספו קישורים נוספים מן החברים כאן, אבל בינתיים לא התקבלו תשובות, אז אני מציע את הקיים בקישורי הפורום.
 
למעלה