שלום!אני והפלוגה שלי צריכים מכם

ברה

New member
שלום!אני והפלוגה שלי צריכים מכם

עזרה! אני חלק מפלחה"צ חובשת שם זו פלוגה חדשה שקמה לפני שנה וחצי בערך. המ"פ שהקים איתנו את הפלוגה מתחלף ממש בקרוב. עכשיו יש לנו רגשות מעורבים אליו כאילו לפעמים שונאים ולפעמים צוחקים איתו אבל בעיקר מעריכים אותו. כי הוא עשה הרבה לפלוגה. אנחנו רוצים להביא לו משהו אבל לא יודעים מה. אז בבקשה רעיונות אנחנו נואשים... תודה מראש :)
 
אממממממ...

אולי עט? חולצה שתדפיסו עלייה משהו מכל הפלוגה? ספר זיכרונות כזה שתרשמו בו כל מיני דברים כמו בדיחות חוויות דברים שיש לכם להגיד וכו?
 

m o s h 1 0

New member
שכחתי איך קוראים לזה

אמרו לי כבר בעבר... אבל יש כאלה "פסלונים" מעץ, ועליהם חרוטות כמה מילים של הערכה...
 

ברה

New member
תקציב..? לא יודעת

לא יודעת חלק רוצים לקנות חלק לא אני לא רוצה משהו נדוש אבל מצד שני לא נשקיע יותר מידי מבחינת כסף
 

Hadas B

New member
רעיון

כמה מוכשרת הפ.פ? סתם.. אם הוא ממשיך לעוד תפקיד אז תעשו לו קולאז של תמונות -אם זה ממוסגר, אנחנו עשינו פעם שרפרף מלא תמונות. או באמת להכן חולצה-שכול אחד יכתוב עליה משהו.
 

ליטל 18

New member
אפשר גם למסגר תמונה

של כל הפלוגה ולהוסיף הקדשה. יש גם את הרעיון הזה של לשים המון המון תמונות וברכות על לוח שעם ולהשאיר לו קצת מקום באמצע (עם נעצים) כדי שיוכל לתלות פתקים קטנים... (הרי בכל זאת זה לוח מודעות...) אפשר להכין לו גם ערב פרידה עם קריוקי או משהו כזה כדי שהוא לא ישכח אתכם...
 

ברה

New member
תודה לכולם!!!

אני אציע את הרעיונות לכולם ואני מקווה שכבר נבחר משהו תודה רבה! ואם יש עוד רעיונות בבקשה אני מאזינה(או יותר נכון קוראת..) תודה!
 
למעלה