שלום - איפה אני יכול למצוא

drakkar noir

New member
שלום - איפה אני יכול למצוא

קריסטלים . אני מחפש אבן , לא גביש זכוכית מלוטש בכל מיני זויות ומנסרות . אבן חתוכה כזו שיש בה בפנים קריסטל / קוורץ . תודה .
 

stoneage

New member
בראש הפורום יש אתר של חנות עם

מגוון ע-צ-ו-ם. לא ברור מה הכוונה באבן חתוכה שיש בה קריסטל/קוורץ
 

drakkar noir

New member
תודה

אני חושב שאמצא שם את מבוקשי . הסגול הזה בעמוד פתיחה נראה לי שזה מה אני מחפש . יש לזה שם ?
 

stoneage

New member
אם הכוונה לסגולה עם הפויינטים

הגדולים - זו אמטיסט. האמטיסט במבנה זה נדירה מאוד ויקרה מאוד מאוד. ניתן לקבל בהזמנה מיוחדת בלבד.
 

stoneage

New member
מחירים.....זו שבתמונה שהזכרת,

עולה לפחות 1000$. המחיר של פוינט אמטיסט (לא שן אמטיסט) בגדלים קטנים יותר - כזה גודל שאפשר לסגור סביבו כף יד - הם עשרות שקלים בהתאם לאורך הפוינט, רמת הצבע והשקיפות וכמות הפויינטים. גם גודל קטן יכול להגיע למאות דולרים במידה וישנם הרבה פוינטים. זה פשוט נדיר מאוד. כאשר הפוינטים מתגבשים על אבן בסיס שהיא "סלע" ולא נטו אמטיסט המחיר נמוך בצורה משמעויתית.
 

drakkar noir

New member
פעם הייתי אצל כירולוג

המליץ על כזה קריסטל , זה היה לפני 9 חודשים . לא מבין בכל מה שאמרת עכשיו . אני צריך כזו אבן שתוכל לעזור לי אנרגתית , טיהור . כל ההגדרות הללו של אופן ההתגבשות .... לא מבין . אני אגש לחנות שם . מה לבקש פחות או יותר בשמות .
 
שני , תוכלי להגיד לי כמה, האמטיסט

בתמונה שאני שמה עכשיו עולה? הוא ממש סגול כהה אני לא יכולה להגיד שהוא ממש שקוף כי הוא מאוד מאוד כהה. הוא מלוטש בצורה מעולה וגם איכות האבן נראת מעולה. אולי אני פשוט לא יודעת איך לראות. תודה על התשובה בפורום השני
 
שכחתי עוד משהו

הוא לא נקנה בארץ וגם התמונה לא עושה עמו חסד אבל שאני יבוא אליך מתישהו אני יביא אותו איתי. בעצם הוא תמיד או בתיק נסיעות שלי או על יד המיטה שלי.
 

stoneage

New member
מה שבתמונה, זה לא מה שהתכוונתי

קודם - כאשר דברתי על נדירות ומחיר גבוה דברתי על התמונה של מושבת אמטיסט-גנרטורים בעמוד הפתיחה של האתר. מה שבתמונה זו אמטיסט מלוטשת בצורת פוינט. הליטוש בצורה זו נעשה מאבן גלמית שאינה מתגבשת בצורת מושבה אלא כמו הרוזקוורץ. מקורה של זו בתמונה בהודו, היא כהה ודי אטומה. המחיר לא גבוה, תלוי במשקל אבל עשרות בודדות של שקלים.
 
למעלה