שלום איזו קצפת אני יכולה להשתמש לזילוף שתיהיה יציבה מספיק?
S shokko New member 23/4/04 #2 אני ממליצה על רויאל אייסינג חלבון ביצה וכ250-300 גרם אבקת סוכר לערבב טוב טוב (תחילה בזהירות כדי שהאבקה לא תעוף) ככל שמוסיפים אבקת סוכר העיסה סמיכה ויציבה יותר.
אני ממליצה על רויאל אייסינג חלבון ביצה וכ250-300 גרם אבקת סוכר לערבב טוב טוב (תחילה בזהירות כדי שהאבקה לא תעוף) ככל שמוסיפים אבקת סוכר העיסה סמיכה ויציבה יותר.