שלום איזו קצפת אני יכולה להשתמש

shokko

New member
אני ממליצה על רויאל אייסינג

חלבון ביצה וכ250-300 גרם אבקת סוכר לערבב טוב טוב (תחילה בזהירות כדי שהאבקה לא תעוף) ככל שמוסיפים אבקת סוכר העיסה סמיכה ויציבה יותר.
 
למעלה