שלום,איזה טיול תמליצו לבר מצווה

פארקים אחרים

קיימים פארקים פחות מוכרים באיזור קורינטיה בדרום אוסטריה על גבול סלובניה ובצפון גרמניה מרחק של 60 ק"מ מברלין
 

nitsansh

New member
גם צפון איטליה זו אופציה טובה...

יש אטרקציות, יש תשתית מתאימה למשפחות, ויש גם אתרים רגילים...
 
מסלול דרום גרמניה-שוויץ

יש מסלול שאני מדריך בו, שיוצאים ממנכן ויש 3 פארקים ( פארק אירופה, לגולנד ופאק מים אלפה מארה ) וכן טירות ושעשועים. שבוע מהנה למשחות וילדים מתמוגגים בו
 

יונית א

New member
אירופה שופעת פארקים

תלוי מה התקציב? כמה זמן עומד לרשותכם לטובת הטיול? מהו העיתוי של הטיול? למשל-אם הטיול באביב/סתיו -ממליצה על צפון איטליה סביב הפארקים של אגם גארדה/וונציה-יש גם דילים מהארץ של שבוע לינה בכפר נופש-טיסה-רכב, ויש כמובן אפשרות להרכיב את החופשה לבד. או בספרד-סביב הפארקים של טארגונה -קוסטה דורדה-קוסטה ברבה- וברצלונה-גם טווח ימים של שבוע-10 ימים מתאים מאד. בקיץ-קלאסי להיות ביעדים קרירים יותר, אם מדובר בפארקים של צרפת (לא יורודיסני,אסטריקס סביב פריז) כמו פוטורוסקופ,פיידה פוי,פארקים של וואליבי-ופעילות אקטיבית אחרת סביב נהרות למשל באזור הדורדון-מחייב כ12 יום ללא פריז. או גרמניה-אזור צפון גרמניה יותר מסורבל בהגעה אבל מלא פארקים או אזור היער השחור ופארק אירופה או אזור קלן-דיסלדורף והפארקים שם (פנטזי לנד, פארק אחים וורנר). בקיצור-פארקים זה נחמד מאד אבל לא חושבת שאפשר לבנות מסלול טיול רק על פארקים ולכן צריך לראות מהם יתר האתרים האטרקטיביים לבחורצ'יק -וסביב זה לבנות מסלול טיול הכולל גם פארקים וגם יעדים אחרים.
 

יונית א

New member
לא מכירה

צריך לבדוק במשרדי הנסיעות את הצעות החברות השונות לטיולי הקיץ ולראות האם יש חברה המשלבת את איטליה וגרמניה. מהצצה שטחית בהיצע הקיים-לא נתקלתי בשלוב זה.
 
למעלה