שלוםםם מה שלומכם אנשים...?!
ה הילוש 700 New member 20/1/03 #1 שלוםםם../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif מה שלומכם אנשים...?!
ה הרבה בדמיון New member 20/1/03 #2 ../images/Emo13.gifברוכה הבאה לפורומיישן../images/Emo13.gif אחלה פורום.. תהני!
מ מאיושית New member 20/1/03 #3 ברוכה הבאה../images/Emo24.gif רווווווווווווווווווווםםם.....מה עם הקפה תרגישי כמו ב .
R R o M New member 21/1/03 #7 הלו! בלי לצעוק! בשל המצב הכלכלי הקשה, תאלצי הפעם לדמיין את הקפה (אני מרשה לך לדמיין גם קוראסון קטן בצד). אבל שזה לא יפריע לך להמשיך לכתוב פה ולהנות מההערותי משובבות הנפש.
הלו! בלי לצעוק! בשל המצב הכלכלי הקשה, תאלצי הפעם לדמיין את הקפה (אני מרשה לך לדמיין גם קוראסון קטן בצד). אבל שזה לא יפריע לך להמשיך לכתוב פה ולהנות מההערותי משובבות הנפש.