שלוםםם

מאיושית

New member
ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

רווווווווווווווווווווםםם.....מה עם הקפה
תרגישי כמו ב
.
 

R o M

New member
הלו! בלי לצעוק!

בבקשה, קפה. בשל הקיצוצים, הרוגעלך עלייך.
 

R o M

New member
הלו! בלי לצעוק!

בבקשה, קפה. בשל הקיצוצים, הרוגעלך עלייך.
 

R o M

New member
הלו! בלי לצעוק!

בשל המצב הכלכלי הקשה, תאלצי הפעם לדמיין את הקפה (אני מרשה לך לדמיין גם קוראסון קטן בצד). אבל שזה לא יפריע לך להמשיך לכתוב פה ולהנות מההערותי משובבות הנפש.
 
למעלה